This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
USA wil ik nog halen idd. Maar zijn nieuwe regelingen over dus niet 1 2 3 mogelijk.
Binnenkort eens achterheen, maar wil het zelf ook zeker!
 
Kan je zo bestellen op internet, heb ik ook gedaan voor mn 147. Geen vragen en nooit gezeik mee gehad.
Verder wel erg mooi Suup! PS: wel beter dat je achter niet zo'n dubbele hoogte plaat heb, zo1 zag ik laatst ook op een Suub en dat ziet er echt NIET uit.
 
Ja klopt wil ik ook gaan doen. Waar heb jij die toen besteld. Heb al een website van Jesse, Miss dat jij nog iets weet.

Wat bedoel je met Dubbele hoogte plaat ?
 
xx-xx
-xx

Zoiets zeg maar,

Ik zal morgen mn mailbox eens doorspitten, was volgens mij een zaakje in vlaardingen/schiedam. Ergens in die buurt.
 
@misha: autohelm van OMP kost ook maar 100 piek. Dat is het geld ook niet vind ik gezien de kosten van de cursus en licentie. Tenzij je naar een HANS-systeem gaat kijken, dan slik je wel even
 
Jaa zat niet mee idd.

Nee voor zondag ga ik niet halen. Zaterdag moet ik werken en moet nog wat klein spul halen wat ik ook gelijk wil doen.
Heb 3sept. een brug ter beschikking dus dan wil ik het allemaal doen.
Tegen die tijd zal me BBK ook wel binnen zijn dus kan ik die ook eronder knallen 8)
 

Plaats nog even die foto van het kontje... Dan komen de sloffen helemaal goed tot hun recht
 
Mooie Supra Frank! Die gouden logo's steken mooi af tegen het zwart, het zijn details, maar dat maakt het wel af!
 
Erg netjes frank!
Maar staat de achterkant nou 'n stukje hoger dan de voorkant?

Ja klopt.
Komt omdat mijn kasten nog verder aangepast moeten worden.
Gaat allemaal van de winter gebeuren dus nog even op deze stand.
Vind het persoonlijk niet verkeerd staan:7

Gouden logo's ga ik ook houden denk ik.
Eerst wou ik de orginele hebben maar dit zijn weer speciale die zeldzaam zijn. :+

Voor jouw Roo :W




Hier zie je wel goed dat hij uitgelijn moet worde.
 
Frank, wrm doe je geen stickert als kenteken? 8) ? Nog beter :W

Edit: Damn, echt een dikke hol die supra!

Gozer bij mij uit t dorp is ook bezig met een supra, had em een tijd terug ook via een import bedrijf gehaald. Miss wel zelfde als jouw? Hij had em iig gecrasht en nu weer aant opbouwen, wesley heet die, miss staat die ergens @ een forum oid?
 
Ziet er goed uit die Supra, ding is optisch wel aardig af zo denk?

Nu nog bakken met geld in de motor etc investeren
 
Status
Not open for further replies.