Komt dan wel, is niet voor oktober, want anders mis ik alle leuke evenementen (of hij moet voor die tijd instorten)
En de M42 (die ik weer eens in elkaar moet zetten) blijft ook niet eeuwig origineel, ik wil de 200pk toch wel ruimschoots voorbij.
Maar als ie dr dit jaar in komt zal het in originele vorm zijn met een 200-210pk max.
Al 2 reacties gehad op de bmw. Ik zit echt in dubio... Maar aan de ene kant het is hartstikke duur en ik rijd er amper in. Aan de andere kant het is wel een vette bak.
En dan kan ik wat meer met mn motors doen.
E36 niets voor jou JW? Zit er ook aan te denken weer zo'n bak te halen... nog steeds spijt dat ik de mijne destijds heb verkocht :X
Mijn auto @ Midwintermeeting, inclusief deuk links onder 8)
Heb 'm zien staan. Echt een superdikke jetta man! Die wielen staan ook heel goed!
Gaat de andere motor nog door? 1.8 16v toch?
2 kromme inlaatkleppen van cilinder 1, de rest heeft het volgens mij overleefd.Moet je nog een ketting revisie doen omdat die verschoten was?
Mijn M42 moet er ook aan geloven, word rond de 500euro als ik alles nieuw en origineel koop 8P
Niet in de eerste instantie, 0,5 bar ofzo zal ie wel overleven met de originele verhouding.Hoe ga jij de compressie verlagen?