This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
oke apart.... heb ze toch al een jaar in gebruik, en worden nog zwaar belast ook... nooit wat mee gebeurt...


ben er niet bang voor, je moet ze wel goed gebruiken natuurlijk
 
Die uitklapdingen vind ik pauper, die gebruik ik nooit meer. Wel van die massieve.



Deze krik heb k staan, extra lage en lange Omega 8)
 
Top ding idd! Ik heb daar de "normale" versie van.. prima degelijk en kost ook niet de kop.
Gekocht via iets van rustbuster ofzo
 
Hmmmz....

Ik heb jou helemaal niet zien rijden denk ik...

Wel jammer, heb toch een hele tijd op die tribune gezeten.

Ach dan kijk ik wel bij JAF
 
Was een leuk dagje, White muscle op de heenweg bij het politiebureau al ontmoet. Verder Speeskees en machiel nog ff gesproken. Begint toch wel te jeuken om met mijn eigen auto weer aan de slag te geen, helaas is het nog wachten op onderdelen
 
Thanks! Overstuur moet trouwens onderstuur zijn :+ Die goedkope Federal semi's deden het echt heel goed!

Jij ook al overstuur

Ik moet een huge ass vleugel zien te vinden en het gestel zelf maken. Valt niet mee om iets betaalbaars te vinden
 
Chill ding idd, toevallig dat rubber matje wat erin ligt dubbel ?

Euh nee, dat matje is wel gaar idd. Ligt los..zou m zelf snijden uit een stuk rubber, als ik zoiets moet hebben pak ik een oud stuk transportband oid.
 
Top ding idd! Ik heb daar de "normale" versie van.. prima degelijk en kost ook niet de kop.
Gekocht via iets van rustbuster ofzo

Ik heb m ook, echt heerlijk ding.
Die halfords krikken van zogenaamd 2 ton zwikte bij mij op een gegeven moment door zn wielen heen, toen metteen die omega gehaald.

Ik heb ook 3-tons assteunen, die lidl dingen bogen helemaal open.

Een paar tientjes willen besparen op assteunen etc. is echt gekkenwerk, je gaat wel onder een auto liggen van 1000+ kg Je ben gewoon serieus Fubar als t mis gaat.
 
Status
Not open for further replies.