Show je eigen auto #61

Status
Not open for further replies.
Juist..........:D

Ik dacht ik begin er niet over :p Het gaat gecontroleerd, maar het was ff een kutmomentje :D

't Ging goed tot het fout ging zeg maar :+

Mijn auto atm:
[ir]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/zooi/IMG_0151.jpg[/ir]

@Martin.: Lekker goedkoper auto zo, 't lijkt wel een Alfa :+
 
Last edited:
Gisteren de slee achter de auto gehangen en tege de 50 over het veld crossen, gaat zot hard :).

Maat van me dit weekend ook een accident gehad, schuifde gewoon tege de auto voor hem.
 
Mja kweet dat het m'n voorgloeilampje is.. Hij begon alleen spontaan te knipperen tijdens 't rijden :p
Morgen even langs de dealer (ken niemand in de buurt met VAG-com+kabel), ik hoor 't wel. Hoop dat het idd kuren van de kou zijn :)

van gerrtispeek.nl
Storing

Misschien knipperend (voorgloei)lampje = MIL = Malfunction Indication Light.

Als er tijdens een rit met een VAG auto een storing wordt geconstateerd, waarvan de ECU vindt dat die belangrijk genoeg is om onmiddellijk te melden, dan gaat bij de meeste diesel modellen het voorgloeilampje knipperen en bij benzine modellen een lampje wat motorstoring aangeeft. Paniek (dus aan de kant zetten) is niet nodig, wel zsm uit laten lezen om te weten te komen wat er aan de hand is.

Misschien functioneert de remlichtschakelaar niet goed (bekende kwaal bij VAG-auto's), of misschien is het noodloop. Er zijn vele mogelijkheden.

(Laten) uitlezen met VAG-COM om meer te weten te komen. Bewaar die foutcodes (op je pc, schrijf ze op, maak een print).
Er zijn erg veel soorten fouten.
 
ob92rosjihsnateeotuk.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=usxDQxgCawY"]YouTube- Nissan Y60 in the Snow![/ame]
 
Rood goed poetsen, zwarte R velgen eronder + verlagen en dan :W:W:W:W:W:W

Hehe, van de zomer inderdaad even kijken voor R velgen. :)

24629g9.jpg


mhvoeo.jpg


2moo5jt.jpg


Beetje jammer van de sneeuw alleen, wil trappen met dat ding. :p

Zal binnenkort even wat mooiere foto's maken.
 
Last edited:
bij ford weet ik wel dat als het voorgloeilampje gaat branden dat er dan een fout is.. wat niet met het voorgloeien te maken hoeft te hebben,

Weleens een verkeerd type achterlicht in de Zafira gezet bij m'n pa (enkelspoels, niet combi-lampje)... Gaf toen een foutmelding in het motormanagment }:O

Maat van me dit weekend ook een accident gehad, schuifde gewoon tege de auto voor hem.

Schuifde hij er gewoon tegenaan?
 
Gefeliciteerd Jurjen!

Ik heb ook weer wat. Moet morgen in Luxemburg zijn voor werk, was vanmiddag maar alvast weggegaan, uiteindelijk 5 uur gereden op 280 km, viel me eigenlijk nog mee gezien de omstandigheden onderweg :\

Enige probleem is dat ik 30 km voor aankomst in t hotel een lekke band kreeg rechtsachter, heb geen reservewiel in de auto maar zo'n busje troep + mini compressor, schiet niet op want de gaten zaten al in de wang toen ik m voelde bonken :+

Uiteindelijk maar gewoon doorgereden, was nog wel te doen omdat sowieso niemand harder dan 40 reed...morgen maar es kijken wat ik doe, band is iig GOED verrot nu, velg is nog ok (een voordeeltje van de sneeuw). Zit hier wel een VW dealer (moet ik heen van de leasemaatschappij) maar die zijn dicht op maandag :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top