Show je eigen auto #6

Status
Not open for further replies.

pimS

Dajumn!
Lijkt me duidelijk:

aangezien dit een "show je auto" topic is is het dus niet de bedoeling dat je hier 'toekomstige' auto's oid gaat showen of een auto die je bijna koopt ofzo, dat doe je maar in het 'je volgende auto' topic

Vergeet tevens niet dat we een [ir] tag hebben om plaatjes te resizen

Vorige deel:

Show je eigen auto #5
 
Advertisement - register to remove this

Tenbrey, wel flinke investeringen in een 66kW 8v TDI zeg, ben wel benieuwd naar het resultaat... En hoe ga je dat @roetmeting doen?

Mijn 81kW zal ook binnen afzienbare tijd een bezoekje brengen aan JD Engineering... Wat Tom zegt van koppeling is wel een punt inderdaad. Ik weet niet welk types versnellingsbak er bij de verschillende TDI's worden geleverd? Iemand? Bij mij ben ik er niet zo bang voor, omdat je er gewoon rekening mee houdt dat je niet constant plankgas optrekt wanneer hij chipped is... Tussenacc. is veel interessanter 8) 80-140 tijd zal echt stukken beter worden... 110 --> 140pk, 235 --> 295Nm
 
ik zit met mn velgen ook nog even te twijfelen

zoeizo 19"

het liefst wil ik toch wel A8 met ori audi naafdoppen, ik heb schijt als mensen vinden dat het played-out is oid. ik vind het super dik in 19".

voorderest zou ik echt niet weten welke velgen ik er mooi onder vind staan van rond de 1000 euro.

RS6 vind ik te gewoon kwa uiterlijk, RS4 ook, nieuwe RS4 vind ik niet mooi op een golf, nuvo's vind ik ook niet echt super.

kvind die gepolijste putdeksel look van A8 velgen als je rijd gewoon dik

zolang ze maar 19" zijn en niet kleiner, anders is het idd beetje sdi 5 deurs m0cr0 look

Zoiets dan...

testkopiexp6.jpg


ph02tk5.jpg


ph01iy6.jpg


ph03zz5.jpg
 
Mooi! Hij ziet er alleen gesoept uit, al is hij dat niet... Ik zou trouwens voor de gein weleens mee willen rijden in zo'n ding over slecht wegdek :+
 
Dan kan er nog wel gezegd worden dat die A8 velgen afgezaagd beginnen te worden, dit ziet er toch wel erg netjes uit hoor.. Maar zijn dit imi of originele? Er is iets anders dan anders, maar ik kan even niet plaatsen wat...
 
Dan kan er nog wel gezegd worden dat die A8 velgen afgezaagd beginnen te worden, dit ziet er toch wel erg netjes uit hoor.. Maar zijn dit imi of originele? Er is iets anders dan anders, maar ik kan even niet plaatsen wat...

Naafkapje...

Maar dat origineel is zo'n gezever, volgens mij moet je VEEL aanpassen voordat een A8-velg op je Golfje past... En denk je dat een originele A8-velg 8J is? Denk het niet, misschien wel 10J achter?
 
Het moet wel verschrikkelijk rijden...

19" + 5mm spacers + Vmaxx schroefkit die goed omlaag geschroefd is...leuk resultaat maar niets voor mijn rijstijl hoor.
 
Iemand een Opel Zafira kopen btw? Of iets voor je ouders oid?


Opel Zafira 1.8 16v Elegance Automaat uit November 2000.

Tellerstand : 86.000 km met Nationale AutoPas
Carrosserie : MPV (5-deurs)
Brandstof : Benzine
Bouwjaar : november 2000
Transmissie : automaat
Kleur : Licht zilver metallic
Bekleding : Velours
Aantal zitplaatsen : 7

Onderhoudsboekje : Volledig aanwezig en ingevuld.(voertuig is door dealer onderhouden) Ook zijn alle bonnen nog aanwezig.



Opties en accessoires:

* 3e remlicht
* ABS
* Airbags
* Geregelde airconditioning
* Boordcomputer
* Centrale deurvergrendeling afstandbediend
* Cruise control
* Dakrail
* Deelbare achterbank (ongelijke delen)
* Elektrisch bedienbare ramen
* Elektrisch verstelbare spiegels
* Getint glas
* Hoofdsteunen achter
* Nationale autopas
* Radio/CD speler fabrieksaf
* Ruitenwisser achter
* Startonderbreking
* Stuurbekrachtiging
* Stuur in hoogte verstelbaar
* Trekhaak

VRAAGprijs: €10900
Voor meer informatie kan er een pm gestuurd worden, dan krijg je van mij een telefoonnummer mocht je echt geinterreseerd zijn.
 
Ding is van de vriendin van m'n pa, die krijgt eind januari een nieuwe Panda vandaar :)

En mocht ik nou net een bonus krijgen als ie via mij verkocht wordt :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top