Show je eigen auto #6

Status
Not open for further replies.
Zoo, ff Daniël laten twijfelen...

http://cgi.benl.ebay.be/4-STUK-ASA-...0438996QQihZ007QQcategoryZ40277QQcmdZViewItem

*edit* tralalala

64c.jpg
 
nee ik heb al een mk4,

volgende auto kan het dus ook niet zijn.
ik heb ze niet gespot dus dat kan ook niet.
ook staan ze niet op marktplaats.

dus dan maar hier :p
 
Wel leuk ja, maar ik heb nog geen eigen auto gezien:p

Ik heb vandaag setje H&R verlagingsveren besteld. Wou eest voor schroefkit gaan, maar me veren achter zijn echt op:p. Als ik met 3 man rij, en ik trek niet eens gek hard op, sleept die al aan, geen doen dus.

Schroefkit komt gerust nog wel, maar voorlopig hier maar even op.
40/40 verlaagd btw, dat zal voor mijne op zo'n 20/20 komen (omdat gti std al 2 cm lager is als andere mk3)
 
Wel leuk ja, maar ik heb nog geen eigen auto gezien:p

Ik heb vandaag setje H&R verlagingsveren besteld. Wou eest voor schroefkit gaan, maar me veren achter zijn echt op:p. Als ik met 3 man rij, en ik trek niet eens gek hard op, sleept die al aan, geen doen dus.

Schroefkit komt gerust nog wel, maar voorlopig hier maar even op.
40/40 verlaagd btw, dat zal voor mijne op zo'n 20/20 komen (omdat gti std al 2 cm lager is als andere mk3)

Wel ff opschieten met die Porsche velgen heh! :~

Mk3 + Porsche velgen is echt 9||6
 
Mja moet zelf niet zeiken, heb nog steeds dezelfde velgen eronder als toen ik em kocht.. de verf valt er zowat vanaf 8P

Erm.. haal dat 'zowat' maar weg :p
 
ow maiiiiiiikol.. kheb net nog 50km in een TT Cabrio getuft... 1.8T 180pk :#
dat uitlaatgeluid tussen de 900 & 1700 rpm :love: mjaaaa was wel weer ff leuk sturen!

Ook mijn auto bij de schadeboer neergezet... ik ben benieuwd!
 
Viel mee.. eigk bijna niet... ook nog ff open gereden :X
Maar ik heb in een normale tt gereden en die was duidelijk stijver.. dit was bijna een keukentafel op zwabberwieltjes vergeleken bij de niet cabrio... magoed was toch erg leuk sturen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top