MajestiC. WNH 31 July 2009 #721 Bart Nrg Mc2 said: Nee, want die zitten er niet bij :+ Zo moeten ze eruit zien; [ir]http://www.autoshopdetijger.nl/website/images/xenon%20h1.jpg[/ir] De rubbers bij de lampen, halverwege de kabel (nr. 1) Click to expand... Heb gister mijn pilot xenon setje voor de motor binnen gekregen (H7) daar zitten die rubbers gewoon bij.
Bart Nrg Mc2 said: Nee, want die zitten er niet bij :+ Zo moeten ze eruit zien; [ir]http://www.autoshopdetijger.nl/website/images/xenon%20h1.jpg[/ir] De rubbers bij de lampen, halverwege de kabel (nr. 1) Click to expand... Heb gister mijn pilot xenon setje voor de motor binnen gekregen (H7) daar zitten die rubbers gewoon bij.
Baasje! voorheen foxrider:P 31 July 2009 #722 @ Bart: Bij H4 zitten ze er niet standaard bij, vraag me niet waarom....
marbossi Well-Known Member 31 July 2009 #723 Ik ga dalijk weer terug naar huis. 850km in me Civic met 226k op de teller. De heenreis verliep iig vlekkeloos dus ik heb er wel zin an
Ik ga dalijk weer terug naar huis. 850km in me Civic met 226k op de teller. De heenreis verliep iig vlekkeloos dus ik heb er wel zin an
Arne Pia Maxiscooter FTW 31 July 2009 #725 Zo, ben bezig met koppakking vervangen, ben al op de helft....van het demonteren
ErwinM. Trotse Tukker! 31 July 2009 #729 Ik heb vandaag mijn JDM one piece koplampen gemonteerd, maar nu kwam ik erachter dat er een ander soort h4 lamp in moet. Links: de bi-xenon lamp wat uit de oude unit kwam. Rechts: de lamp wat in de JDM one piece koplampen hoort. Ik heb al verschillende soorten groothandel's, "tuning zaken" etc gehad. Maar geen 1 wat mij dat soort lampen kan leveren. De leverancier van de bi xenon lampen is tijdelijk met vakantie, die wou volgende week voor mij kijken of ze ook te verkrijgen waren in bi-xenon. Maar weet iemand zo waar ik de normale lampen (of misschien bi xenon lampen) kan halen? De diameter van de normale h4 lamp is 42mm. Die van die one piece koplampen is 28mm. Ieman die me helpen kan?
Ik heb vandaag mijn JDM one piece koplampen gemonteerd, maar nu kwam ik erachter dat er een ander soort h4 lamp in moet. Links: de bi-xenon lamp wat uit de oude unit kwam. Rechts: de lamp wat in de JDM one piece koplampen hoort. Ik heb al verschillende soorten groothandel's, "tuning zaken" etc gehad. Maar geen 1 wat mij dat soort lampen kan leveren. De leverancier van de bi xenon lampen is tijdelijk met vakantie, die wou volgende week voor mij kijken of ze ook te verkrijgen waren in bi-xenon. Maar weet iemand zo waar ik de normale lampen (of misschien bi xenon lampen) kan halen? De diameter van de normale h4 lamp is 42mm. Die van die one piece koplampen is 28mm. Ieman die me helpen kan?
D10N ookwel Dion! 31 July 2009 #732 Björn` said: Precies, krijgen we eindelijk eens goeie foto's van dat hok. Click to expand...
Driftpromotion Supra/ HKS T04-R 31 July 2009 #733 Gefeliciteerd dion, auto ziet er spetterend uit idd. Fijn dat je de foto's alvast hebt gepost. Echt een dikke bak!!!
Gefeliciteerd dion, auto ziet er spetterend uit idd. Fijn dat je de foto's alvast hebt gepost. Echt een dikke bak!!!
pimS Dajumn! 31 July 2009 #734 Dion je moet nu echt naar de volgende meet komen, gaan we stukkie branden
Shane A.k.a. Podolski 31 July 2009 #735 Wie heeft hier ook alweer die Corsa met compomotive's? Volgens mij spotte ik hem vanmorgen richting kijkduin..?
Wie heeft hier ook alweer die Corsa met compomotive's? Volgens mij spotte ik hem vanmorgen richting kijkduin..?
ErwinZ GC Member 31 July 2009 #736 Er is wel een corsa met ronal turbo velgen. Maar hoe die kerel ook alweer heet...