Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Echt vet Dion. Heerlijk dat 5 cilinder turbo geluid. hmmm

8)

DSC09333.JPG

DSC09334.JPG

DSC09335.JPG

DSC09336.JPG

Maandag naar spuiter....

Ik heb vandaag mijn JDM one piece koplampen gemonteerd, maar nu kwam ik erachter dat er een ander soort h4 lamp in moet.

Links: de bi-xenon lamp wat uit de oude unit kwam.
Rechts: de lamp wat in de JDM one piece koplampen hoort.

vfii45.jpg

Ik heb al verschillende soorten groothandel's, "tuning zaken" etc gehad.
Maar geen 1 wat mij dat soort lampen kan leveren.

De leverancier van de bi xenon lampen is tijdelijk met vakantie, die wou volgende week voor mij kijken of ze ook te verkrijgen waren in bi-xenon.

Maar weet iemand zo waar ik de normale lampen (of misschien bi xenon lampen) kan halen?

De diameter van de normale h4 lamp is 42mm. Die van die one piece koplampen is 28mm.

Ieman die me helpen kan?

Op het glas staat de code van de lamp die erin moet. H4 is H4, in die JDM lamp is duidelijk GEEN h4.

Zo, ben bezig met koppakking vervangen, ben al op de helft....van het demonteren :P

Alles ligt uit elkaar nu. Zometeen de kleppen eruit en de kop wegbrengen om te laten vlakken, is ie meteen mooi schoon. Dan nog even een poedercoater zoeken in de buurt, laat ik meteen kleppendeksel en distributiekap matzwart poederen, en het inlaatspruitstuk stralen.

mensen,

zaterdag een ongeluk gehad met de golf, nu heb ik een volvo 850 als tijdelijk vervoer, maar waar the hell zit het knopje om de tankdop los te doen?!:D

edit: hahah opgelost! werkt dus normaalgesproken op de centrale vergrendeling maar die van de tankdop ging effe niet open. via de kofferbak even geopend en nu werkt die weer via de centrale:) en wat een schip zo'n ding!:D

Last edited:
Alles ligt uit elkaar nu. Zometeen de kleppen eruit en de kop wegbrengen om te laten vlakken, is ie meteen mooi schoon. Dan nog even een poedercoater zoeken in de buurt, laat ik meteen kleppendeksel en distributiekap matzwart poederen, en het inlaatspruitstuk stralen.

foto's!

Status
Not open for further replies.
Back