Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Wat een geluid :~. Ben benieuwd als die goed afgesteld is en je em vol open trekt ;). Anders kom ie binnenkort ff langs ;)

Owkee :)

Robert, er is hoop voor je pa;

[ir]http://www.focus-gallery.de/images/cars/Focus%20CC/Bild2.jpg[/ir]

[ir]http://www.focus-gallery.de/images/cars/Focus%20CC/Bild1.jpg[/ir]

Het zegt genoeg dat ze de voorkant in close up nemen (nog enigszins te pruimen), en dat je bij de achterkant een verrekijker nodig hebt.

...Die SMG I-bakken zijn toch best vaak kapot, of niet?

Dat lees je vaak ja. Al zeggen de meeste eigenaren anders.

Probleem is dat BMW zelf er ook weinig kennis van heeft. Ik heb gelezen van mensen waarbij de hydraulische unit is vervangen, terwijl het ergens een schakelaar of sensor was van 2 tientjes. Die hydrau unit is rond de €2k a 3k, dus als die gaat, wordt het duur.
Vaak worden ze dan omgebouwd naar handgeschakelde 6 bak. En verder is de 1e generatie gewoon traag.

€15000?

hij kan nog lang gaan dromen met een vraagprijs zoals dat....je bent dan gek als je geen extra geld neerlegt en een e46 m3 haalt.....geen cabrio maja. Alsnog veels teveel geld voor dat bak.
+1
dat maakt de vraagprijs nog erger :D

Marktplaats hè. Als je ergens 10k voor wilt, moet je je vraagprijs op 15k zetten, want anders gaan mensen doodleuk 3k bieden en dan echt denken dat ze het daarvoor meekrijgen...

Interieur is inderdaad wat bond met die paarse Individual trim, maar is natuurlijk eenvoudige te vervangen door wat anders. Kleur van het leer is ook mijn ding niet.

Owkee :)

Robert, er is hoop voor je pa;

Ik snap sowieso niet wat er nou allemaal mis is met die auto. Achterkant doet een beetje Saabs aan, is wel wat groot idd, maar ZO'N monster is het toch ook weer niet? Voor Robert is het wel een stapje terug, maar goed, het is geen Opel Tigra ofso.

@ Bart, die dingen hoeven er niet tussen idd, ze gaan ook redelijk vaak stuk:P. Collega van me stond er een keer met ze neus bovenop toen zo'n weerstand uit mekaar klapte, teringklap en hoop rook het gevolg:P. Daarna een flinke bult op ze kop omdat hij van de schrik de motorkap ramde:P

Bruut geluid Jesse :W

De Golf heeft de komende tijd geen last van het rwd.

keuring.jpg

14 maanden apk 8)

Nette schijven :)

Vandaag nog een leuk pakketje binnen gekregen:

bmc_cda.jpg

BMC CDA 80-150 carbon luchtdoos. Binnenkort op de compact bouwen icm het M50 inlaatspruitstuk 8)

Interesse in een dergelijk filter ? Stuur me dan maar een pm voor prijsopgave :)

Ik zou ook nog wel een keer een ander filter willen, ligt eraan hoe het geluid is met deze uitlaat.
Maar vind een ander filter altijd zo sjonnie/nepachtig en niet zo heel erg mooi..
Hou et gewoon origineel denk ik:p

Bruut geluid Jesse :W

De Golf heeft de komende tijd geen last van het rwd.

14 maanden apk 8)

Rdw :P

Toevalig vandaag ook me caddy een verse apk, 4de keer op rij probleemloos :W

En toch boer ik die sdi flink af, maar er gaat gewoon niks stuk:+, op normaal onderhoud (remmen,banden,beurtjes,etc) nog niks raars gehad..

Moet wel zeggen dat de vrijloop poulie van de dynamo een aardig verot geluid maakt dus die vervang ik binnekort wel met de distrubutie die eigelijk ook al gedaan had moeten zijn..

Dude, zoek eens een keer zelf wat op man! Je vind alles tof en wilt alles hebben maar je zoekt zelf geen seconde!

Status
Not open for further replies.
Back