This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
andere e36 gekocht:

een E36 323i uit '95, met M-pakket, elektrische ramen, m3 interieur, airco, boordcomputer,
bmw style 68 velgen, en een rvs supersport uitlaatsysteem.

Super nette bak. Waag het alleen niet om die Brock dingen eronder te doen

Hoef ik niet gemonteerd te zien om te weten dat ik ze niet mooi vind Op een BMW vind ik eigenlijk alleen OEM, BBS, en Alpina mooi.

Volledig mee eens.

GVD! 1 of andere kankerknuppel heeft tegen mn auto gezeten en raad eens... GEEN BRIEFJE. Teringlijers! Word dus mooi mn voorbumper spuiten

Heeeel zuur. Hopen dat de aanstichter zich nog netjes gaat melden.. Anders een rondje rijden in de buurt? Zoeken naar een auto met voor of achterschade?

Trouwens heren, wat vinden jullie van deze kleur??

Je auto is al bijna gespoten, en je weet nog niet welke kleur je wil?
Ik zou gewoon een strakke simpele kleur nemen. De auto is al vet genoeg van zichzelf, met zo'n bijzonder lakje, wordt een auto al snel sjonnie vind ik.

Ja die kleur die jij post Dane vind ik ook wat minder. Ik zou voor een meer donkere kleur gaan. De tint grijs van Lars of van Schully vind ik wel mooi. Maar je zouer ook tussenin kunnen zitten. Ik vind dat die kleur hem wat meer klasse geeft

Show das auspuff arne!

bitte

Foto's van onder de auto staan op intern geheugen van de camera en ik kan dat kutkabeltje natuurlijk weer eens niet vinden.

GVD! 1 of andere kankerknuppel heeft tegen mn auto gezeten en raad eens... GEEN BRIEFJE. Teringlijers! Word dus mooi mn voorbumper spuiten

Lekker kut!

Dit is pas een mooie kleur Titanium Grey Pearl van Volvo

Wat een ielig autootje ook zo met die krooiwagenwieltjes eronder. :+ (Is dit goed Nederlands? )

Euh nee, kruiwagen

Ja die kleur die jij post Dane vind ik ook wat minder. Ik zou voor een meer donkere kleur gaan. De tint grijs van Lars of van Schully vind ik wel mooi. Maar je zouer ook tussenin kunnen zitten. Ik vind dat die kleur hem wat meer klasse geeft

Eens!

Ik vind het erg dik Dane!

+1

Geen standaard kleur maar ook niet weer een kleur die niet staat op een supra!
Staat lekker met zwarte wielen

Ja idd dat vond ik dus ook.

Lijkt op de kleur op mijn golf, Silver leaf.

Ja idd

Je auto is al bijna gespoten, en je weet nog niet welke kleur je wil?
Ik zou gewoon een strakke simpele kleur nemen. De auto is al vet genoeg van zichzelf, met zo'n bijzonder lakje, wordt een auto al snel sjonnie vind ik.

naja, de kleur is niet zo sjonnie als je er echt bij staat, het is best subtiel als je er recht tegenover staat. en zo'n groot effect heeft het niet, is gewoon een doodnormale metallic kleur.

Ik zou gewoon voor zwart gaan, of een andere donkere kleur.
/ of dat Gunmetal Grey oid.

Ik zou voor een tikkie of wat donkerder gaan.

Donkerder kleur heb ik op vorige auto's gehad. en antraciet op de corrie.
Heb er zelf helemaal niks mee en heb liever zoiets als hierboven.

De bedoeling is dat ik wel bij een zilvere kleur blijf, alleen welke tint dat moet ik deze week bekijken in de kleurenwaaier. Eerlijk gezegd wil ik een beetje zoiets als hierboven, alleen wat minder goud effect erin.

Het is jouw auto dus doe je ding . Ik vind die zilvere supra die je poste echt gaaf.

Zo kever doet het ook weer. pff wat een gezeik veel moeten klussen nachecken etc. Vandaag ff gereden wow gaat hard! Maar op de terug weg begon die weer te ploffen dus morgenavond maar weer dingen controleren.

Thnx,

mooi om te horen dat de jouwe weer goed doet, alleen beetje afstellen

Supra moet je candy apple red spuiten man, of een vette "racing" kleur blauw :W
Mja jouw bak en met de nodige mods ws in elke kleur tof

Heb echt al veel reactie's gehad, maar dat waren allemaal reactie's van mensen die hun huidige auto nog moeten verkopen.

Viel mij ook al op toen ik de mijne te koop had...

:|

Zeker in 2002 ofzo genomen, deze foto? :+

Ik vind het wel mooi, meer in 1 lijn met de bumper.

Vind het ook wel mooi...

Status
Not open for further replies.