andere e36 gekocht:
een E36 323i uit '95, met M-pakket, elektrische ramen, m3 interieur, airco, boordcomputer,
bmw style 68 velgen, en een rvs supersport uitlaatsysteem.
Hoef ik niet gemonteerd te zien om te weten dat ik ze niet mooi vindOp een BMW vind ik eigenlijk alleen OEM, BBS, en Alpina mooi.
GVD! 1 of andere kankerknuppel heeft tegen mn auto gezeten en raad eens... GEEN BRIEFJE. Teringlijers! Word dus mooi mn voorbumper spuiten
Trouwens heren, wat vinden jullie van deze kleur??
Antreciet:W
Show das auspuff arne!
bitte
GVD! 1 of andere kankerknuppel heeft tegen mn auto gezeten en raad eens... GEEN BRIEFJE. Teringlijers! Word dus mooi mn voorbumper spuiten
Dit is pas een mooie kleurTitanium Grey Pearl van Volvo
Wat een ielig autootje ook zo met die krooiwagenwieltjes eronder. :+ (Is dit goed Nederlands?)
Ja die kleur die jij post Dane vind ik ook wat minder. Ik zou voor een meer donkere kleur gaan. De tint grijs van Lars of van Schully vind ik wel mooi. Maar je zouer ook tussenin kunnen zitten. Ik vind dat die kleur hem wat meer klasse geeft
Euh nee, kruiwagen :P
[/quote]
En ielig dan? :P
Zit te twijfelen om dit interieur te kopen;
http://link.marktplaats.nl/267721162
Maar ik twijfel of die stoelen goed staan, of dat het dan toch een beetje de foute kant op gaatLijkt me wel lekker zitten
Ik vind het erg dik Dane!
+1
Geen standaard kleur maar ook niet weer een kleur die niet staat op een supra!
Staat lekker met zwarte wielen
Lijkt op de kleur op mijn golf, Silver leaf.
Je auto is al bijna gespoten, en je weet nog niet welke kleur je wil?
Ik zou gewoon een strakke simpele kleur nemen. De auto is al vet genoeg van zichzelf, met zo'n bijzonder lakje, wordt een auto al snel sjonnie vind ik.
Ik zou gewoon voor zwart gaan, of een andere donkere kleur.
/ of dat Gunmetal Grey oid.
Ja die kleur die jij post Dane vind ik ook wat minder. Ik zou voor een meer donkere kleur gaan. De tint grijs van Lars of van Schully vind ik wel mooi. Maar je zouer ook tussenin kunnen zitten. Ik vind dat die kleur hem wat meer klasse geeft
Ik zou voor een tikkie of wat donkerder gaan.
Het is jouw auto dus doe je ding. Ik vind die zilvere supra die je poste echt gaaf.
Zo kever doet het ook weer. pff wat een gezeik veel moeten klussen nachecken etc. Vandaag ff gereden wow gaat hard! Maar op de terug weg begon die weer te ploffen dus morgenavond maar weer dingen controleren.
Heb echt al veel reactie's gehad, maar dat waren allemaal reactie's van mensen die hun huidige auto nog moeten verkopen.
Ik vind het wel mooi, meer in 1 lijn met de bumper.