Show je eigen auto #52

Status
Not open for further replies.
Even een vraagje van mijn kant:

Wat betekend het gele lampje in een Opel dashbord? Het gaat om een Opel Corsa 1.4i uit 96, en het gele lampje tussen de kilometerteller en toerenteller begon te branden gister, en de auto begon ook beroerd te lopen (beetje hokken en stoten). Toen we later naar huis gingen, was het lampje uit, en liep de auto weer goed.

Als het goed is, is dat het lampje van de motormanagment

lampje.gif
 
weet iemand hoe ik een sleepcontact kan maken?

Mijn stuur met airbag, heeft een stekker voor de toeter.
Maar mijn snap off naaf, werkt gewoon via de massa van de naaf.
 
Foto0067.jpg


Foto0066.jpg


Achter liggen de veren al bijna los maar gaat nog wat omlaag en voor ook nog iets omlaag moeten er waarschijnlijk verbreders tussen, en carterpan gaat ook richting het asfalt:X

:love:

Word echt een zwaar vet ding 8) ..

Heb je geen zin om binnekort een 2,5 liter in mijnes te lepelen:D? Heb je 5 maanden de tijd voor :#
 
Mijn pa kwam net aan met een setje 2e hands H&R veren voor de benz. :winner: Precieze maten weet ik niet:p

code staat als het goed is op de veer, aan de hand daarvan kun je zo opzoeken hoeveel verlaging ze geven :)

Even een vraagje van mijn kant:

Wat betekend het gele lampje in een Opel dashbord? Het gaat om een Opel Corsa 1.4i uit 96, en het gele lampje tussen de kilometerteller en toerenteller begon te branden gister, en de auto begon ook beroerd te lopen (beetje hokken en stoten). Toen we later naar huis gingen, was het lampje uit, en liep de auto weer goed.

motormanagement idd.

weet iemand hoe ik een sleepcontact kan maken?

Mijn stuur met airbag, heeft een stekker voor de toeter.
Maar mijn snap off naaf, werkt gewoon via de massa van de naaf.

Draad bijtrekken...
 
:love:

Word echt een zwaar vet ding 8) ..

Heb je geen zin om binnekort een 2,5 liter in mijnes te lepelen:D? Heb je 5 maanden de tijd voor :#

Haha dankjulliewel:)
Ja prima als je iets eerder was geweest had ik voor een mooi prijsje ene kant en klare 24klepper kunnen regelen;)
 
Heb sinds een paar weken ook mijn eigen autotje.

Een Volkswagen Passat 1.6 uit 97.
Gekocht met 95.000 op de teller.

p250309161503f.jpg

p250309161501.jpg


V/d week even afspraak maken bij garage, voor de zekerheid distributie riemen ed vervangen. Ook maar gelijk nieuwe vloeistoffen overal in.

Daarna maar eens op zoek naar 18'' Mercedes Avantgarde velgen.
 
Een 1.6 in een Passat is net zoiets als een 1.4 in een Golf IV, echt een motor die er imo niet in hoort :P
 
Der zitten wel een hoop mensen te bitchen dat die dingen zo traag zijn, maar tis toch juist een goede zaak dat beginnende bestuurders ''leren'' auto rijden in een wat tragere auto ofniet?:)
Zal denk ik toch wel een aantal ongelukken schelen:)

Passat is een leuk begin, kan je zeker wel wat leuks van maken;)
 
Idd.. T heb allebei wel wat.. Ook in een 1.6 kan je als een mongool rijden, terwijl een andere in een dikke 3 liter miss wel rustiger rijd.

Maja valt zeker een dikke bak van te maken. Avantgarde`s klinken goed iig! Maar dan moet hij ook goed plat8)
 
Ik had eerst ook mijn twijfels over een 1.6 in een Passat, totdat ik bij deze ben gaan kijken. Even een proefrit maken, en zo sloom als ik in gedachte had was die toch niet.

Ik hoef ook geen 2.3l scheurijzer te hebben, vind dit goed zat. Kom lekker met het verkeer mee, en hij verbruikt ook geen 1:4 oid.

Zowiezo komg er in de loop der tijd, als de Avantgardes eronder zitten ook een schroefset op. Dan gaan we eens kijken hoe laag die wilt gaan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top