Show je eigen auto #52

Status
Not open for further replies.
Dat is juist het Punt van een Type R .. een orginele is gewoon vetter!

Waarom?
Kijk, bij een Skyline of iets dergelijks snap ik het wel, maar een Civic? Zo bijzonder is een type R niet hoor, net alsof je een Polo G40 met het stuur rechts neemt. 8P
 
Waarom?
Kijk, bij een Skyline of iets dergelijks snap ik het wel, maar een Civic? Zo bijzonder is een type R niet hoor, net alsof je een Polo G40 met het stuur rechts neemt. 8P

als ik een vriend mag geloven (hondafiel) is het onderstel ook helemaal anders+ andere kleine dingetjes, waar hondagekken over lopen te kwijlen..
 
Vandaag flink wezen beunen aan de donor.
Blok + bak gaat er volgende week uit, denk dat ik volgende maand tijd vrij maak om het blok te swappen.

Van 130pk 164nm naar een vers blok met 170pk 226nm :W

Wil gelijk een olie temperatuur en olie druk meter.

Ik heb nu ook een ander front moet alleen nog gespoten worden, front wat er nu op zit is echt super krom en gaar :X
Morgen een achterspoiler en mistlampen monteren.
 
Waarom?
Kijk, bij een Skyline of iets dergelijks snap ik het wel, maar een Civic? Zo bijzonder is een type R niet hoor, net alsof je een Polo G40 met het stuur rechts neemt. 8P


Deze versie van de type R is juist wel heel bijzonder, ze zijn alleen maar verkocht in japan :) alle type R's zijn dus ingevoerd en altijd rechtsgestuurd...
 
Zooo vandaag van 9 tot 4 aan de voorophanging gebeund:)
Heb nu werkelijk alles nieuw volgens mij aan de de voorkant:)
Draagarmen, stabi's gecoat, reactie stangetjes, draagarmen, veerpoten ,rubbers draagarmen(hell) stuurhuis vers en opnieuwd ingevet:)
Ding hangt nu al plat op de bek alleen wil ik lager gaan moet ik EN spoorverbreders en erg oppassen met carter!
Staat trouwens idioot wijs zo laag8)

Als ik et waarde wat in het hart staat van een Bbs RS velg staat omdraai maakt dat uit?
Nu loopt het voorwiel (et18) heel strak langs de veerpoot, stel dat ik et25 van achter pak(het hart) maakt dat uit? anders de spoorverbreders erop8)

Morgen wat foto's8)
 
Even een vraagje van mijn kant:

Wat betekend het gele lampje in een Opel dashbord? Het gaat om een Opel Corsa 1.4i uit 96, en het gele lampje tussen de kilometerteller en toerenteller begon te branden gister, en de auto begon ook beroerd te lopen (beetje hokken en stoten). Toen we later naar huis gingen, was het lampje uit, en liep de auto weer goed.
 
Nu we het toch over je peuleux hebben? :P

Ben net sinds gister terug uit het ziekenhuis van mn hernia operatie. ;)
Wanneer ik weer aan het werk ben, eerst weer een beetje geld sparen om de hemel te laten plaatsen. ;)

als ik een vriend mag geloven (hondafiel) is het onderstel ook helemaal anders+ andere kleine dingetjes, waar hondagekken over lopen te kwijlen..

Ja, en voor de rest van de Nederlanders, heb je gewoon een dikke miskoop gedaan omdat het stuur aan de verkeerde kant zit. :P

omg onwetende!! :D

Ach kom op man, het is gewoon een Civic hoor. Leuk blokje erin, wat bijzondere styling, en wat verbeteringen aan de ophanging etc. Allemaal dingen die je zo op een normale Civic kan bouwen, en dan heb je het stuur tenminste wel aan de goede kant.
 
Als jij Civic gek was dan snapte je het wel.

Wat zullen de mensen wel niet denken als jij @ 30 jaar in een opgetunde Polo rijdt .. nofi :P

Als ik et waarde wat in het hart staat van een Bbs RS velg staat omdraai maakt dat uit?
Nu loopt het voorwiel (et18) heel strak langs de veerpoot, stel dat ik et25 van achter pak(het hart) maakt dat uit? anders de spoorverbreders erop8)

ET18 zou het hart meer naar buiten moeten staan dus bij ET25 komt ie meer naar binnen dus past nog minder. Er vanuit gaande dat de binnenste ringen even breed zijn.
 
Als jij Civic gek was dan snapte je het wel.

Wat zullen de mensen wel niet denken als jij @ 30 jaar in een opgetunde Polo rijdt .. nofi :P

Ik snap het ook wel enigszins natuurlijk. En wat de mensen van je denken moet je gewoon schijt aan hebben, als iemand in een RHD Civic wil rijden, moeten ze dat lekker doen. Ik zou eerder een normale vtec pakken, en die ombouwen tot een type R.
 
Zooo vandaag van 9 tot 4 aan de voorophanging gebeund:)
Heb nu werkelijk alles nieuw volgens mij aan de de voorkant:)
Draagarmen, stabi's gecoat, reactie stangetjes, draagarmen, veerpoten ,rubbers draagarmen(hell) stuurhuis vers en opnieuwd ingevet:)
Ding hangt nu al plat op de bek alleen wil ik lager gaan moet ik EN spoorverbreders en erg oppassen met carter!
Staat trouwens idioot wijs zo laag8)

Als ik et waarde wat in het hart staat van een Bbs RS velg staat omdraai maakt dat uit?
Nu loopt het voorwiel (et18) heel strak langs de veerpoot, stel dat ik et25 van achter pak(het hart) maakt dat uit? anders de spoorverbreders erop8)

Morgen wat foto's8)

Goed bezig!

Heb je ook alle rubbers van de ophanging vervangen?

Daar moet ik ook nog mee bezig :X en dan de stabi's van de touring eronder 8)
 
Foto0067.jpg


Foto0066.jpg


Achter liggen de veren al bijna los maar gaat nog wat omlaag en voor ook nog iets omlaag moeten er waarschijnlijk verbreders tussen, en carterpan gaat ook richting het asfalt:X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top