This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #52

Status
Not open for further replies.




Zit erover te denken om een Supersport RVS uitlaatsysteem te kopen vanaf de cat. Ding is nu veels te stil
 
Volgens mij gisterochtend marbossi zien rijden met de civic @ Afrit a4 Hoofddorp

Kan dat kloppen?

Dat kan bijna niet anders. Elke zaterdag en zondag heb ik de stille hoop een VR6 Turbo op die procinvialeweg tegen te komen maar noppes... Toeter anders ff volgende keer
 
eigenaar van groene golf 3 1.6 1997



elec ramen
elec shuif katelak
cv (incl kofferklep)
alarm
comfort sluiting
 
Op je scooter zag ik je altijd wel rijden maar nu echt NOOIT meer. terwijl ik toch best vaak in jouwn dorp ben.
 
Dat is em ja, zal morgen de garage even bellen.

vriend van mij had toevallig van de week hetzelfde, ook een opel, zelfde lampje, schokkende motor.

uiteindelijk is de auto stilgevallen, en na wat prutsen bleek het de benzinepomp te zijn.
misschien ook een optie om te controleren ?
 
1.4 16v?

Grote kanshebber is dan ook de EGR klep, die gaan 100% gegarandeerd naar de klote! Schokken/stoten had ik toen ook last van.

Mja, even laten uitlezen en je weet het. Kan je ook zelf doen. How-to staat wel @ google!
 
Dat kan bijna niet anders. Elke zaterdag en zondag heb ik de stille hoop een VR6 Turbo op die procinvialeweg tegen te komen maar noppes... Toeter anders ff volgende keer

Ik stond met een vriend van me midden in de rij voor t stoplicht vanaf hoofddorp, met zn golf 3 sdi(55pk)
Hij zag een dikke civic voorbij rijden(heel wat als hij als VAG man dat zegt ) en ik wist bijna zeker dat jij t was Zag er echt dik uit op die velgen


Oja, vandaag had ik nog een ingeving, heb ff lekker zitten verven met een vriend van me
[IR]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/Koplamp.jpg[/IR]

Ben net thuis, zal ze morgen maar monteren, dan maak ik wel een pic
 
Mja, even laten uitlezen en je weet het. Kan je ook zelf doen. How-to staat wel @ google!

Misschien een linkje van? Wel handig lijkt mij.
Maar de auto gaat gewoon naar de garage, ik ben nog steeds herstellende van de operatie, dus ga nu echt niet onder een auto liggen.
 
Ik snap het ook wel enigszins natuurlijk. En wat de mensen van je denken moet je gewoon schijt aan hebben, als iemand in een RHD Civic wil rijden, moeten ze dat lekker doen. Ik zou eerder een normale vtec pakken, en die ombouwen tot een type R.

Spullen kan je ombouwen. Alleen je moet gigantisch veel doen om het om te bouwen want het is niet alleen motor en onderstel. Achterklep, gehele interieur, kleur, chassis is iets anders al een europese EK voor meer stijfheid en ga zo maar door.
Als je eenmaal alles heb omgebouwd dan rij je een links gestuurde civic Type R :S

Een EK Type R moet gewoon RHD zijn anders is het geen originele Type R
 
kan je niet gewoon t dasbord met stuur gebeure van een europese civic erin bouwen :?

Lijkt me makkelijker iig :+
 
Het is makkelijker om te besturen maar echt een kut klus om te doen. En je heb dan geen stuurhuis van een civic type r die dus minder omwentelingen heeft
 
Het is makkelijker om te besturen maar echt een kut klus om te doen. En je heb dan geen stuurhuis van een civic type r die dus minder omwentelingen heeft

Beter koop je dus gewoon een Europese Civic, en maak je daar iets vet van.

Zo'n type r moet je dus ook echt helemaal origineel houden, als je er iets mee hebt, onderdelen uit Japan halen. Alles wat mijn G40 onderscheid van een normale Polo heb ik ondertussen wel vervangen door iets vetter, dus ik had net zo goed een normale Polo kunnen pakken als basis.
 
Op je scooter zag ik je altijd wel rijden maar nu echt NOOIT meer. terwijl ik toch best vaak in jouwn dorp ben.

Ik woon ook niet meer in Giekerk maar in Roodkerk

Al ben ik vaak wel bij Giekerk (melkfabriek oid) en omgevingen te vinden :+
 

Een europese civic kopen is een optie maar alsnog. Als je een japanse type r rijdt dan is dat gewoon baas :W

Maar met een Type R heb je een erg goede basis En onderdelen zijn er genoeg te krijgen in NL

Ben nu trouwens wel bezig met mijn eigen civic EG
Staat nu in ons pandje zonder blok en zonder interieur.

Komt een ander blok in met wat leuks erop, helemaal overspuiten, ophanging wijzigen met swaybars, andere remmen voor en achter, leuk schroefsetje, nieuwe achterschermen inlassen, stuk nieuwe dorpel inlassen, gehele wire tuck, engine bay cleanen, race kuipjes en dat is het wel zo een beetje
 
Status
Not open for further replies.