Show je eigen auto #42!

Status
Not open for further replies.
Roel, ik zou die chromen houder vervangen.


Gewoon zonder houders rijden of nette zwarte. En die voorste plaat ff recht hangen!


En gewoon een fijne motor er in lepelen. 1.8gti oid. Gaat hard zat. En kost niet veel.





@ arnout:

Heeft jou moeder ook een lup 1.0 Godsklere, dacht dat mijn ma de enige was.

Wat een drama motor ligt daar in zeg!
 
m'n tante heb zo'n uber zuinige 1.2 diesel lupo oid. ding komt met 4 man amper over de 120.

wil dat bij de 1.0 nieteens weten:P
 
27xjk37.jpg


mn beatertt
 
Njah, nieuwkenteken is idd niet moeders mooiste. Maar alles went;). En dat is nou eenmaal het nadeel van een ingevoerde auto.

Volgens mij kun jij toch wel een klassieker kenteken aanvragen? Welk bouwjaar is ie? Zou het eens navragen bij de RDW. Mij kever is in 2002 ingevoerd en die heeft ook gewoon blauwe platen en een AL kenteken.
 
Gewoon G40 bak pakken, ik weet niet hoe dat met die steunen zit met een 1.1 Golf, maar als dat hetzelfde is als een 1.1 Polo, is dat geen probleem.
die zijn dus het zelfde, heb het nagekeken.. het zijn dus dezelfde steunen alleen die van een polo zijn wat langer oid..

zijn meerdere topics waar gezegd word dat het zo past op de steunen van een 1.1 maar moet dus zelf wat fixen voor de G-lader..

verder idd de elektra, maar dat krijg ik er ook allemaal bij.. gewoon de voor kabelboom dus niet met alles er aan van lichten enzo :)
 
Sommige mensen hier vonden een duplicaatnummertje al reden voor verkoop, dan moet dit wel helemaal dramatisch zijn :P
 
:D . Toffe bak hoor Roel. Ziet er op de foto's heel netjes uit, maar zou toch voor andere velgen gaan. Hij is vrij saai (niet erg), maar met andere set velgen kan je hem hele andere tint geven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top