Show je eigen auto #42!

Status
Not open for further replies.
schijnt mee te vallen, de steunen van het blok zouden zo moeten passen, de aandrijf assen ook..

moet alleen een steun voor de g-lader fixen voglens mij + alles aansluiten :)

De steun van de G-lader is 1 geheel met je motorsteun aan distributiekant. ;)
 
Hej, ik heb een vraagje.
Ik heb sinds kort een seat cordoba vario uit '99, de nieuwere versie.
Nu zit er ook zo'n geintegreerde radio in met zo'n scherm waar je ook de airco mee kan bedienen etc.
Alleen nu gaat de radio uit zichzelf aan. Als ik naar mijn werk ben, en ik heb de auto afgesloten. kom ik 'savonds rondt 6u weer terug. staat de radio aan.
Heeft iemand een idee hoe dat zou kunnen, dat hij z'n eigen leven leidt?
Mvg Arnoud
 
Hoe zit het met de bak eigenlijk, neem aan dat je niet met de 1.1 bak gaat rijden? :D

Gewoon G40 bak pakken, ik weet niet hoe dat met die steunen zit met een 1.1 Golf, maar als dat hetzelfde is als een 1.1 Polo, is dat geen probleem.
 
Hier nog wat foto's van m'n Golf. Ik rijd er nu een week in, en hij is ontzettend stug + laag. Maar naar mate je de drempels leert kennen, kun je er steeds wat vlugger over. Echter is het een ramp om op de snelweg te rijden ( 3800t/min bij 120km/u ). En een gemiddelde van ongeveer 1:10 is nog wel te overzien.
Op de foto's is de auto nogal vies, fijn al die boeren die hun mais gaan haksellen.

dscn0404ck2.jpg


dscn0408vb4.jpg


dscn0407ir4.jpg
 
Njah, nieuwkenteken is idd niet moeders mooiste. Maar alles went;). En dat is nou eenmaal het nadeel van een ingevoerde auto.
 
Niet zeuren;) Mooi geworden man8)!

3800 rpm @ 120, verschil automaat t.o.v. 5-bak? Was een 1.5 toch?

Mijn moeders Lupo 1.0 draait ook 4000 @ 120, was ook een hel naar Zuid-Frankrijk:P
 
Er ligt nu een automaat in met 3 versnellingen. Het rijdt niet slecht ofzo hoor, maar had er liever nog 2 versnellingen bij gehad;).
Maar ik ben zwaar aan het overwegen om er een handgeschakelde 5-bak in te hangen.
 
Die zijn vrij zeldzaam dacht ik? Jammer van het kenteken, ik had m vorig jaar nog ff snel ingevoerd :P
 
Vergeet dan niet gelijk je stuurhuis te vervangen anders mis je beugels voor je schakelmechanisme. We hadden precies hetzelfde bij de Golf cabrio 2.0 16v. Dat was origineel ook een 1.5 automaat
 
Youri, dankje voor de info, ik zal er aan denken!
En Arne, als ik nou niets kan vinden dan laat ik het lekker zo. En ga ik ooit nog een engineswap doen:).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top