Show je eigen auto #42!

Status
Not open for further replies.
Oké, dacht eens gelezen te hebben dat het iets met go-fast te maken had...

Veel plezier met ophalen dan. :P
 
Ik heb 'm van m'n collega overgekocht bij GF en gebruik 'm voor woon-werk verkeer ook. :)

Benieuwd wat het prijskaartje wordt :X
Remblokken vervangen, kleppen gesteld, multiriem aangespannen, olie changed etc. Toch wel wat werkuurtjes
 
Ontopic; Mijn Renault 5 GTR :~ :love:
24pykqt.jpg
 
Ik heb 'm van m'n collega overgekocht bij GF en gebruik 'm voor woon-werk verkeer ook. :)

Benieuwd wat het prijskaartje wordt :X
Remblokken vervangen, kleppen gesteld, multiriem aangespannen, olie changed etc. Toch wel wat werkuurtjes

staat ie in lochem :P ?
 
Ik vind het ook niks....doe mij maar 15" staal. Gaat de polo weg of zo Lieuwe? Omdat het interieur ook al te koop stond..

Heb nu een compleet interieur van een Polo Pregio erin. Heb de stoelen bijna gelijk vervangen door een setje van een Corrado. Die stoelen zijn echt de bom in een Polo. Zit wel 10cm lager en de rugleuning is ook een stuk hoger :W

Zit wel eens te denken om een andere auto als daily te kopen, maar zou niet weten wat. Heb geen zin om er veel geld aan te spenderen. Dus als iemand nog goeie opties heeft :P Moet wel een beetje speciaal zijn, betrouwbaar, betaalbaar en genoeg onderdelen voor te krijgen zijn.

Lieuwe zal zn Compo's wel verkocht hebben, vind dit iig niet mooi staan!

Compo`s zijn nog niet verkocht.

16" staal is btw voor de lol ;)

Ga kijken of ik de auto nog lager kan zetten dat ze in de wielkasten verdwijnen :D

En dan een "fuck airride" sticker op het zijruit plakken :+
 
pussies, wel goed spellen, want 'grammar errors are for retards'

:p

Lieuwe, ik vond die stoelen van een Polo ook niet echt super. Ik vond zo'n ding sowieso niet echt top rijden... :) Vervangende daily zou ik wel weten, een 32b of een 35i station :). 32b is qua aanschaf wat duurder, en onderdelen zijn wat minder makkelijk, maar hij is qua wb wel weer goedkoper of zelfs wb vrij. 35i staat bij rijen op de sloop, maar is makkelijk erg vet te maken en rijd goedkoop, tenzij je een vr6 of g60 neemt natuurlijk :D
 
Of een Scirocco kopen :D

Kom er net achter dat de caterpan en de Stuurbekrachtigingspomp best laag op de grond liggen :X
Maar ff een mooie beschermingsbeugel omheen maken denk ik :D
Ben wel blij met me scirocco'tje 8)
 
Ik moet vanavond darten met maatjes. Precies tegen gozer die achterop zn shirt heeft "Simpel the best" . Het doet me altijd een grote glimlach op het gelaat toveren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top