Show je eigen auto #42!

Status
Not open for further replies.
Golf1 @ 16" staal en 2cm lager gezet .. kan nog wel lager :+

Golf_14_10_2008_1.jpg


"mompelt iets over betere camera kopen en betere photoshop skills ontwikkelen"
 
Te duur t.o.v. de rest.
Kleurverschil bumper t.o.v. de rest v/d auto.
Geen originele intake.


Kleurverschil en intake wilde hij wel oplossen, maar ik kreeg niet meer dan 500euro v/d prijs af. Waar 't op neer kwam, john had 'm te duur ingeruild op een z4.

Andere op marktplaats staan er rond dezelfde koers op, maar lul je met gemak 1500euro v/d prijs af.

Die bij john staat er btw al laaaaaaang, toen ik wegreed @ proefrit zat ik gewoon te stuiteren. Die banden waren gewoon vierkant van 't stilstaan. Toch doet ie geen flikker met de prijs.


HOMO dat het is, ik ga er NOOIT meer heen.
Ik kom daar aan dat ik iets zoek voor +- 10.000 zegt ie doodleuk dat ie me niet kan helpen.
Zonder ook maar iets van hoe of wat wil je?!

Na een dik half uur in die zaak gelopen te hebben.

Je word er niet eens serieus genomen. En het is allemaal duur te duur wat ie heeft staan!
 
tjah als hij nix onder de 10k heeft staan kan hij ook nix doen... mjah begrijp je wel, zou het ook niet erg netjes vinden.
 
*mompelt iets over een Merel-discussie*

[ir]http://i36.tinypic.com/j76xah.jpg[/ir]

[ir]http://i36.tinypic.com/v3g0hu.jpg[/ir]

Was een flinke klap btw, heb hem ook nog "2e hands" aangereden... BX voor me reed hem aan om 7 uur s'morgens, en zag hem met een boog op me afvliegen... Leuke scheurtjes in m'n lak ook :| :|
 
Ik vind het ook niks....doe mij maar 15" staal. Gaat de polo weg of zo Lieuwe? Omdat het interieur ook al te koop stond..
 
Bart, waarom geen ledjes als stadlicht? Past wat beter bij je xenon... :)

Volgens mij moet ik zo ongeveer m'n voorbumper + koplampen demonteren om erbij te komen, vandaar :D Maar je hebt gelijk, moet ze nog ff vervangen :) Levendsduur valt me ook altijd zwaar tegen van die LED's... Heb er al meerdere kapot gehad @andere auto's...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top