This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #42!

Status
Not open for further replies.
mss een oud ding kopen voor een paar honderd euro. voorkom je mss dat je nu vanwege haast een s2000 koopt die mss toch niet helemaal was wat je wilde.
 
Even vol trots mijn laatste aanwinst:




Deze rijd mijn meisje voornamelijk in. Ikzelf heb een leasebak waarmee ik dagelijks op en neer naar het werk tuf.
Ben met de Mini nog wel het een en ander van plan
 
Te duur t.o.v. de rest.
Kleurverschil bumper t.o.v. de rest v/d auto.
Geen originele intake.


Kleurverschil en intake wilde hij wel oplossen, maar ik kreeg niet meer dan 500euro v/d prijs af. Waar 't op neer kwam, john had 'm te duur ingeruild op een z4.

Andere op marktplaats staan er rond dezelfde koers op, maar lul je met gemak 1500euro v/d prijs af.

Die bij john staat er btw al laaaaaaang, toen ik wegreed @ proefrit zat ik gewoon te stuiteren. Die banden waren gewoon vierkant van 't stilstaan. Toch doet ie geen flikker met de prijs.
 
Leuk ding. Al een oudje zo te zien Jij had toch al een mini gehad?

Jip is zeer zeker al een oudje 1978. Dus totaal geen luxe, zelfs geen schijfremmen.
Ik heb nog geen mini gehad, wel een kever maar wel altijd een liefde voor de mini.
Ga btw binnenkort nog een 2e halen als magazijn. Die is wel uitgerust met schijfrem en betere stoelen. Dus dat word lekker klussen binnenkort

Hier een klein lijstje van de al gedane mods:
-K&N luchtfilter met aangepaste carb.naald
-Sportstuur
-Toerenteller
-Lichtmetalen BREDE velgen (165/40/10)
-Snelsluiting motorkap en gril
-Voor: Hy-Low Setje
-Achter: Camber instelbaar en spoorverbreding (op de foto van rechtsachter te zien)
-Koni's instelbaar Rondom

Zoals de meeste wel snappen is deze mini gemaakt om heel hard door de bocht te kunnen en trust me dat kan heeeeeeel hard.
 
Vandaag eindelijk na 1,5 jaar mn rechtervoorscherm eens vervangen.
Wilde dr eigenlijk mee wachten tot mn knipperlicht dr af zou vallen, maar kreeg van de week gratis een andere :+
Ben je dus lekker met de staalborstel op de boormachine aan de gang, verdwijnt ie opeens in je auto...
Naja, ff lopen braaien en toen zat dat ook weer dicht zonder mn auto in de fik te steken.
[IR]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/Divers/roestbak.JPG[/IR]

Voorscherm zit er iig op, hele auto ziet er opeens 100x minder gaar uit, puur doordat je je hand niet meer tussen het scherm en de grille door kan steken
Links moet ook nog, maar die is ietsjes minder gaar (en heb ik nog niet gratis gehad, dus daar moet ik maar weer even op wachten).
 
dus je koopt zomaar ff een skyline zonder precies te weten wat er in het motorblok zit?

koop niet zomaar een skyline
weet wel wat ik gekocht heb!
in ieder geval zijn mensen mee geweest die er verstand van hebben blokje zit prima in elkaar draait goed.


ja klopt woon daar in de buurt (wormerveer) mams even rondje laten meerijden.

Jasma is een keurmerk, en dus geen merk.

Meld je even aan op de Skylineclub(.nl), erg toffe club.

Mooie R33!

hey ja ben ik al mee bezig zal van de week even een avondje de tijd er voor nemen
 
ben je niet bang dat dat ding ergens op de Ring eens doormidden gaat breken of iets :+ ?
Neuh, hij heeft een veerpootbrug en het tapijt zit dr nog in, zal wel genoeg zijn om alles bij elkaar te houden.
Daarnaast was ie dan allang een keer overleden als er echt grote gaten in zouden zitten :+
 
Status
Not open for further replies.