Show je eigen auto #42!

Status
Not open for further replies.
Ik zet m'n auto gewoon op 2 plekken neer... weet je zeker dat er niemand naast je komt staan.
Mag dan wel asociaal zijn, maar ik vind het asocialer als er een deur tegen m'n auto wordt aangesmeten onder het mom van ''het is toch maar een golfje''

Als het niet anders kan zet probeer ik hem tussen 2 vrij nieuwe auto's te zetten ( niet te nieuw want das meestal lease, en die kijken ook nergens naar)


Doe ik ook vaak zat idd!
 
dan word ik gek als iemand ff op 2 plekke parkeert als t vol is


laatst waren er alle parkeervakke bezet alleen 1 was nog over alleen was te krap
heb ik toch maar geparkeerd met resultaat als 1 mm verschil tussen beide spiegels:)

ja pech dan leer dan ook goed en IN parkeervakje te parkeren en niet ernaast:|
 
Hoe voorzichtiger je doet hoe meer deuken er juist inkomen.. rijd in de parkeergarage altijd naar de bovenste verdieping en zet hem dan in the middle of nowhere neer :D
 
Dat is het mooie als je een auto hebt waar je je niet druk om hoeft te maken. Gisteren naast een zwarte auto geparkeerd. Zegt die gozer: Die auto van jou is zeker donkerblauw :+. Nee, dat is gewoon stof en half jaar ranzigheid op het dak :D
 
dan word ik gek als iemand ff op 2 plekke parkeert als t vol is


laatst waren er alle parkeervakke bezet alleen 1 was nog over alleen was te krap
heb ik toch maar geparkeerd met resultaat als 1 mm verschil tussen beide spiegels:)

ja pech dan leer dan ook goed en IN parkeervakje te parkeren en niet ernaast:|
door achterklep naar buiten geklommen dan ofzo 8P
 
Dat is het mooie als je een auto hebt waar je je niet druk om hoeft te maken. Gisteren naast een zwarte auto geparkeerd. Zegt die gozer: Die auto van jou is zeker donkerblauw :+. Nee, dat is gewoon stof en half jaar ranzigheid op het dak :D
Ik ken weinig mensen die er zo trots op zijn dat ze hun auto nooit wassen:)
 
Hoe voorzichtiger je doet hoe meer deuken er juist inkomen.. rijd in de parkeergarage altijd naar de bovenste verdieping en zet hem dan in the middle of nowhere neer :D
Hehe, dat doe ik ook vaak (als ik uberhaupt de auto al pak, motor vind ik vaak makkelijker).
En bij voorkeur zoek ik een plaatsje uit dat ik iets van een paal of anders vast object aan de linkerkant heb, kunnen ze me iig niet zo makkelijk klem zetten.
 
Heb vanmiddag dan eindelijk de Scirocco @ gekocht :D

Fijn wagentje :) leuk vermogen en stuurt al best strak.
Maar andere banden zijn wel een must :) zitten nu 185-60-14 op, op staal..
Er zitten ATS Cup velgen bij, maar ze passen niet voor want hij is te laag.. :+
Post morgen ws wel een foto.
 
Thnx! :#

Had je al een keuze gemaakt Dennis?

(Corsa of Focus?)

Wanneer gaat dat hok is de deur uit? :#

Morgen krijgt Dennis zijn nieuwe Crossa D Intouch geleverd volgens mij. Meteen ff checken! 8)
 
Last edited:
Netjes. :#

Ik weet nog niet wanneer hij de deur uit gaat... :P

Voorlopig blijf ik er iig nog wel even in rijden...
 
was niet mijn bedoeling
civic heeft vrij slappe plaat, + dat er hier in de buurt mensen wonen die niet zo zuinig zijn met andermans auto's.
heb hem nu al meerdere keren moeten laten restylen door mijn chef en als ik die lijsten weg zou halen zou het er niet beter van worden :)
dus gewoon de lijsten in kleur spuiten. :)

Jammer, wat mij betreft is dat net het puntje op de i, wat niemand doet, maar wat wel echt het resultaat geeft wat je wil, zie die geposte Civics op de vorige pagina. ;)
 
Hier dan wat matige foto's van me "nieuwe" Scirocco..

Samen met zijn oude broertje :)

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FUCVLNRT.jpg[/ir]

Moeten wel echt andere velgen op :D

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6JXE4G86.jpg[/ir]

Erg relaxte stoelen!

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UCJZT8KI.jpg[/ir]

Moet hem voor het mooie wel ff poetsen, maar het is wel een erg netjes ding voor zijn leeftijd. Lijkt op de foto's van niet, maar hij is echt laag! Erg lage instap, maja boeiend :D
Moet zeggen dat hij er op de foto's minder uit ziet..

Ik ben er blij mee! 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top