Show je eigen auto #42!

Status
Not open for further replies.
zoiets?

[ir]http://www.gtcars.ca/images/cscs-aug11-2007/cscs-aug11-2007-00002.jpg[/ir]

Wel een beetje sjonie, maar wel een "gekliende" zijkant, zonder strips..
 
Vind het ook wel vet. Sowieso krijg je altijd kleine deukjes, met of zonder stootstrip maakt echt niet uit hoor!
 
Vind het ook wel vet. Sowieso krijg je altijd kleine deukjes, met of zonder stootstrip maakt echt niet uit hoor!

Idd..

Ding van mij had echt NUL/NOPPES/NADA pitten/deukjes whatever toen ik em kocht. Durf nu amper nog naar die deuren te kijken aangezien er genoeg pitten in zitten. Lekker die buren met hun gare gebakjes/auto`s van t werk, die nergens naar kijken ..
 
stootlijsten vangt nog wel wat op. heet niet voor niks een stootlijst :+
en als je dat helemaal strak gaat maken en je wil die deukjes eruit halen knapt je de plamuur lekker uit je deur met een beetje pech.
ik vind het het werk dus niet waard :) want je bent er wel even mee bezig :P


Edit:

garage.jpg

Vind het tof zat zo kwa kleuren op de motorkap na :)
 
Last edited:
Idd..

Ding van mij had echt NUL/NOPPES/NADA pitten/deukjes whatever toen ik em kocht. Durf nu amper nog naar die deuren te kijken aangezien er genoeg pitten in zitten. Lekker die buren met hun gare gebakjes/auto`s van t werk, die nergens naar kijken ..

Leer fileparkeren en als dat niet kan denk dan na waar je je auto neerzet.. Gaat bij mij al erg lang goed, geen parkeerdeukjes :) Wel een berg steenslag helaas, misschien moet ik maar leren afstand houden :rolleyes:
 
Leer fileparkeren en als dat niet kan denk dan na waar je je auto neerzet.. Gaat bij mij al erg lang goed, geen parkeerdeukjes :) Wel een berg steenslag helaas, misschien moet ik maar leren afstand houden :rolleyes:

en als dat bij je in de buurt niet kan :+ wij hebben bijv gewoon een lompe parkeerplaats waar een berg auto's uit de buurt staat.
 
en als dat bij je in de buurt niet kan :+ wij hebben bijv gewoon een lompe parkeerplaats waar een berg auto's uit de buurt staat.

Eeehm.. dan is het lastig ja :P Wat ik bijvoorbeeld bij m'n werk altijd doe: een parkeerplek op een hoek of tegen een hek/muur/whatever zoeken en em daar zo dicht mogelijk tegen zetten. Dan zit er namelijk tussen de rand van het parkeervak naast je een zo groot mogelijk ruimte, en aan de andere kant kan er niemand staan.. Maargoed zo'n plek moet je dan ook maar zien te vinden..
 
Mooi lelijk als je om dat soort dingen moet denken.


En een hoop plamuur erin?


Gewoon netjes laten lassen en dan met tin afwerken.
 
Leer fileparkeren en als dat niet kan denk dan na waar je je auto neerzet.. Gaat bij mij al erg lang goed, geen parkeerdeukjes :) Wel een berg steenslag helaas, misschien moet ik maar leren afstand houden :rolleyes:

Zoals addicted het zegt gaat dat dus niet. Zijn hier allemaal plaatsen naast elkaar. Probeer em wel altijd op een plek neer te zetten waar er maar aan 1 kant iemand naast me kan staan maja dat is ook niet altijd mogelijk. Op de kazerne is het precies t zelfde, 1 grote parkeerplaats..
 
@ addicted:
Stootstrippen eraf, en die gaatjes dichtlassen.
Stootstrippen zijn bij de meeste civics deels verzonken, ziet er verwijderd wel apart en leuk uit :)

Persoonlijk heb ik nooit geen moeite met die dingen gehad. (op de zijkant dan)
 
@ addicted:
Stootstrippen eraf, en die gaatjes dichtlassen.
Stootstrippen zijn bij de meeste civics deels verzonken, ziet er verwijderd wel apart en leuk uit :)

Persoonlijk heb ik nooit geen moeite met die dingen gehad. (op de zijkant dan)

klopt. maar vind die lijsten ook wel leuk dus waarom dan nog meer werk erin stoppen ;)
 
Ik zet m'n auto gewoon op 2 plekken neer... weet je zeker dat er niemand naast je komt staan.
Mag dan wel asociaal zijn, maar ik vind het asocialer als er een deur tegen m'n auto wordt aangesmeten onder het mom van ''het is toch maar een golfje''

Als het niet anders kan zet probeer ik hem tussen 2 vrij nieuwe auto's te zetten ( niet te nieuw want das meestal lease, en die kijken ook nergens naar)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top