Show je eigen auto #37

Status
Not open for further replies.
omg nou niet mans gaan praten he. :+

Als iemand het over MIJN advocaat heeft moet ik giebelen. :D
 
Ach, laat em toch in de stront zakken die sjap. Hij kan je sowieso niks maken, het is een particuliere verkoop, zonder garantie. Ook al heb jij dingen verzwegen, daar had ie dan zelf maar achter moeten komen, tijdens de inspectie of proefrit.
 
Vind het toch knap als hij hem vrijdag terug komt brengen als hij total loss is :+

Hij wil gewoon een andere auto en komt hij met deze smoesjes..
 
Ach ja, mocht ik ooit nog een keer zo veel drugs hebben gebruikt dat ik ook een Saxo zou kopen, zou ik hem ook proberen weer terug te brengen als ik weer nuchter was :p
 
Eigen fout en mensen die bij zoiets gaan sms'en zou ik sowieso niet serieus nemen. Met mn scooter had ik ook zo'n grappenmaker. Ik had in 4 jaar 14000 kilometer gereden. Nog geen jaar later krijg ik een mail dat hij een wrak had gekocht. Ding had inmiddels meer dan 21000 gelopen en de koppeling was versleten, of ik hem terug wilde nemen.

WAT DENK JE ZELF :L
 
BTW, Xenon is vanmiddag gearriveerd. Op 2 setjes na helaas, die staan in backorder :p Ff uitzoeken van wie die zijn.

Zal straks ook nog wel ff een PM sturen voor de mensen die dit niet / eroverheen lezen.
 
:
ik werk zelf in de spuiterij en ik raad aan zelf te schuren !!! dat word namelijk bij de spuiterij zwaar gerekent

haal alles van de auto wat je gespoten wilt hebben eraf
en schuur het abs plastic met scotsh brite die je nat hebt gemaakt met thinner !!!
zorg bij de bumbers dat je het om de randen heen afplakt !!!!
je hoeft met de scotsh brite alles alleen ff te raken
breng ze naar de spuiter en lat hem de onderdelen spuiten met plastic primer en daar na een goede laag filler (primer)
en schuur ze daarna nog ff een keer op met p400 (een fijne korrel)
!!!!! NIET ER DOORHEEN SCHUREN !!!!!!
en laat ze dan in de zelfde kleur als je auto spuiten !!!

ik garandeer je op deze manier krijg je de beste resultaat en je bent het meest goed kope uit !
zorg dat je van te voren een goede prijs afspreekt en dat het zwart op wit staat !!!!

gr stemundo

Kwam ik tegen op een ander forum...

"De" beste resultaat krijg je met originele onderdelen, tijdens mijn project riepen mensen ook dat ik beter de gtibumper van FKstyling kon nemen. Hoefde alleen maar een beetje te zagen en te doen. Mij niet gezien, lekker origineel of helemaal niet ;). En als ik dus de lippen laat spuiten wil ik hem ook compleet gti-edition uitgevoerd hebben incl. de zwarte wielen + half leder interieur. Het wagentje heeft al genoeg centjes gekost en ik ga er lekker van genieten, door ermee te rijden :)
 
bij abs kunststof delen moet je dus echt niet met thinner gaan schuren:p

[ir]http://i26.tinypic.com/2hfnn7d.jpg[/ir]
 
Btw hoop stoere praat van iedereen hier, vraag me af of echt iedereen zo denkt? ik bedoel er verder niks mee hoor, maar als ik m'n auto verkoop en een week later hoor ik dat hij van alles mankeert zou ik me persoonlijk best lullig voelen, tuurlijk weet je in dit geval niet wat die gozer allemaal gedaan heeft.. maar mij zou het niet lekker zitten iig :p
 
zeker ene feit. Maar stel hij heeft er mee lopen kloten en je neemt hem terug. Heb je je auto weer terug, je geld niet meer, en zit je dus met een auto waarvan de waarde zwaar gezakt is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top