Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Die gast rijdt ook met 17 psi, dat is bijna 1,2 bar. Hij zet ook even een 12.nogwat neer op de 400 meter. Goeie shit, die hou je niet zomeer even bij.

Mja, dit is niet de CRX die ik zag rijden, maar wel 1 van dezelfde gasten. écht gestoord was het.
 
Mja, dit is niet de CRX die ik zag rijden, maar wel 1 van dezelfde gasten. écht gestoord was het.

Deze was het zeker ook niet?

Dit vind ik dan een hele vette CRX. Geen poespas, maar wel een vtec turbo.

Hier de link met zijn site, zeer interessant, en zo word ook duidelijk dat er wel even wat bij komt kijken bij zo'n ombouw.

http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.c.jong/

Assen2.jpg
 
Aan mijn interieur kan ik me weinig storen, ik zit erop, het plakt niet tegen mijn voorruit :*

IRL is het iets donkerder en lekker sacht 8)
 
hey mensen klein vraagje vriend van me en ik willen aankomende zaterdag naar essen toe Maar hij zegt dat je online kaarten moet bestellen maar je kan daar toch ook gewoon aan de balie kaarten halen.Lijkt me stug dat je alleen online kan bestellen

Kan iemand meschien daar antwoord over geven
 
Zo, ik heb ook weer is een avondje i-net tot mn beschikking na een week of 4 :|

Met mn auto niet erg veel vorderingen. gaat ws een winterstalling in. Heb nu zo'n beetje genoeg geld voor nieuwe velgen. Maar twijfel nog heel hard welke velgen ik wil nemen, is echt heel moeilijk!
 
Zo, ik heb ook weer is een avondje i-net tot mn beschikking na een week of 4 :|

Met mn auto niet erg veel vorderingen. gaat ws een winterstalling in. Heb nu zo'n beetje genoeg geld voor nieuwe velgen. Maar twijfel nog heel hard welke velgen ik wil nemen, is echt heel moeilijk!

Laat is zien :) We kunnen je misschien wel een oogje helpen.. Misschien valt er iets te soepen door iemand :)
 
Heb nog niet echt iets bepaalds op het oog, maar zal ff wat voorbeelden geven.

005-HIKARI-GM.jpg


SR009-1895-1BK.jpg


dsc00257bs1yr8.jpg


silvia4mp4.jpg


aaa.jpg


te37.jpg


T05GT5.gif


Zomaar wat voorbeelden wat wel optioneel is.

Maten: 18'' Vóór: 8 of 8,5J en achter 9 of 9,5J
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top