Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Das niet zo best hoor, rokende banden:?:+

Dat krijg je met goedkope banden, die spinnen nog al snel :p

maar iedereen roept altijd koop nooit een opel
of opel kopen is lopen.

nou bij mij valt het reuze mee, heb er igg veel plezier aan gehad. nog steeds zelfs. hangt er gewoon van af wat voor opel je koopt.
trouwen ook al 204 k op teller
 
We hadden het over interieurs... mijne:

DSC00747-1.jpg


Ja oke, het kán beter natuurlijk maar ik vind het best meevallen
 
Dobbelstenen. :rolleyes:

Ik vind het echt niks, net zo min als die raamslingers. Die zijn kut joh, tenminste, als die ook een stukje naar buiten kunnen bewegen.
 

Ik krijg nog steeds;

Uw advertentie is geplaatst.
Het kan ongeveer 10 minuten duren voordat uw advertentie overal op de site zichtbaar is.



Wilt u in de toekomst tijd besparen op Marktplaats.nl? Wilt u al uw advertenties eenvoudig beheren in één overzicht? Maak dan een wachtwoord aan.

Kies wachtwoord (minimaal 6 tekens)


Bevestig wachtwoord
 
Dobbelstenen. :rolleyes:

Ik vind het echt niks, net zo min als die raamslingers. Die zijn kut joh, tenminste, als die ook een stukje naar buiten kunnen bewegen.

Dobbelstenen zijn fucking pimp y0 :p

En ik wil ook electrische ramen, mja... zie die maar is te vinden ;) Raamslingers zijn stock btw, en ja, ze schuiven iets naar buiten.
 
Over die Vtec turbo verhalen... Zaterdag een CRX zien rijden die later een vtec turbo bleek te hebben, manmanman wat ging die hard van zn plek!

filmpje op streetfire:
http://videos.streetfire.net/search/sneaky+tuning/0/ef7c5e99-0b38-4567-857f-985000f93349.htm
Van Sneaky Tuning was hij, in het auto gespot topic staat een wat langer verhaaltje :p

Die gast rijdt ook met 17 psi, dat is bijna 1,2 bar. Hij zet ook even een 12.nogwat neer op de 400 meter. Goeie shit, die hou je niet zomeer even bij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top