Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
dat slaat nergens op, dat een tuner nou niet wil prijs geven met wat voor technieken hij een kop flowd ...ok.

Maar niet willen zeggen wat er met de auto is gedaan is echt bullshit! je ben de eigenaar...:?

Tis 4 jaar geleden door de vorige eigenaar laten doen...

En Achterberg geeft dat sowizo niet prijs, das algemeen bekent.
 
Heb zonet een setje Steffan BCW`s gehaald als winterwielen :D Ze zijn 14" groot en voor 7" breed ET24, achter 8" breed ET15. Zitten nog vrij goeie Dunlop SP9000 banden om (voor wel bijna aan vervanging toe). Morgenavond maar ff eronder sleutelen als ik thuis ben. Auto staat als jaren op die BBS .. weer een keer wat anders :W Zijn dus dezelfde velgen als Maykel heeft/had, maar dan zonder boutjes en iets minder breed :p

Heb nu een setje verbreed staal over .. dus als iemand interesse heeft :)

welke maten en wat voor velgtype? heb je pics?
 
Probeer jij het maar zelf te doen zonder kreukels, scheuren of bobbels.. daarbij komt dat t autostylefolie van een dermate lage kwaliteit is dat je het gewoon niet goed KUNT krijgen..

Proffesioneel laten blinderen (dus met kwaliteitsfolie) kost je snel al rond de 400 euro..

Klopt het is echt niet te doen. Maar er zijn ook 'mannetjes' die het voor minder ook professioneel doen hoor..

Ik had ooit es een adresje gehad van iemand, maar ben t kwijt :S
 
Complimenten hoor, vind hem wel echt gaaf zo op de foto's :)

Jij had bestuurder en passagier zijruiten ook blindeerd? Dat zou ik dus inderdaad persoonlijk ook niet doen, enkel achterruit en achterbank ruiten.

nee, dit is echt te donker om normaal mee te rijden. alleen achterruit en achterste ruiten krijg je weer zo;n grijs kenteken effect.

ik heb t op mn manta ook zo donker, maar dat gaat er zsm af. en dan rondom (behalve voorruit) 35% of zo.
 
true zijn ongeveer zelfde mods als ik heb,

Orgineel alfa 4-2-1 spruitstuk .. rvs scheelt 3 peekaa x|
CatCams stage 2 nokkenassen
Katvervanger
Instelbare koni's rondom
Squadra tuning fijnafgesteld tot 7600rpm
BMC CDA airbox

dit zal rond de 175 geven peekaa ? :rolleyes: reed er laatst ook al een VR6 uit met "200" Walt Disney peekaas }) en toen zaten de nokkenassen er zelfs nog niet eens in 9||6

vr6 boeken is niet zo moeilijk, dat lukte met een kadett gsi 16v zonder kat ook al prima :+
 
Dank u, jah alles laten doen... Maja, alles is eraf :p Persoonlijk zou ik wel alles tinten om het 1 geheel te houden, maar dan de vooruiten (passagier +rijder) een tint lichter. Anders heb je zo'n grijskenteken gevoel :)

ohja die had ik nog niet gelezen :D
 
Dank u, jah alles laten doen... Maja, alles is eraf :p Persoonlijk zou ik wel alles tinten om het 1 geheel te houden, maar dan de vooruiten (passagier +rijder) een tint lichter. Anders heb je zo'n grijskenteken gevoel :)

Zo heb ik het ook:) laatst wel een bekeuring voor gekregen mjah laat het lekker zitten, vind het echt super bruut eruit zien

En idd, alleen de achterste ruiten tinten ziet er niet uit...

Edit//

23tqo7a.jpg
 
Maar er zijn ook 'mannetjes' die het voor minder ook professioneel doen hoor..

True, zo heb ik t ook laten doen, kerel werkte overdag bij een stickerbedrijf en kluste in zn vrije uurtjes bij :) Scheelt je wel een berg geld hoor.

Edit; @grossie: erg mooie auto, zwart = altijd goed 8)
 
True, zo heb ik t ook laten doen, kerel werkte overdag bij een stickerbedrijf en kluste in zn vrije uurtjes bij :) Scheelt je wel een berg geld hoor.

Edit; @grossie: erg mooie auto, zwart = altijd goed 8)

Ik heb het ook via via laten doen:) jongen staat hier in de buurt wel redelijk bekend om het blinderen, heeft ook al 400+ auto's gedaan ofzo:p

Heeft me toen 175 euro gekost, vond ik wel een nette prijs aangezien het bij Autototaalglas 460 euro was:X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top