Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Stephan@Spy said:
Die BMW met de '4 traps' bumper komt te toch wel bekent voor.

Die oude rode opel redelijk bovenaan is nog wel netjes.

Die opel vond ik dus ook de enigste (voor zover ik het kon zien) die nog netjes uitzag :)
 
Bart Nrg Mc2 said:
Dan weten wij gewoon de goede adressen :p

Vriend van me gisteren @ donkergrijs metallic 206;

- nieuwe imi motorkap + spuiten
- sierlijsten rondom meespuiten
- dakspoiler meespuiten
- krasdeuk uit voorscherm
- deuk uit achterscherm (groot scherm, want 3-deurs)
- originele spiegels volledig in kleur spuiten

€ 600,= :D

*edit* andere spuiter vroeg € 1.025,=

Tja, of het dan ook kwaliteit is kan je je ook afvragen. Iedereen wil altijd de goedkoopste spuiter hebben, ik snap dat niet. Ik heb hier ook al een beetje rondgevraagd, en er was een spuiter bij die mn hele auto wou spuiten voor 1200 Euro. Hij moest dan wel spuitklaar afgeleverd zijn, en de losse delen moesten op de auto zitten. Nou, dan weet ik wel hoe er gespoten word en betaal ik liever de helft meer.
 
Collega van mij heeft zijn auto voor 400,- helemaal over laten spuiten :D Is echt super gedaan door een erkend schadebedrijf. Hij moest de auto alleen wel zelf schuren etc etc. Maja miss zijn dat de voordelen van bij een dealer werken :)
 
scully said:
Tja, of het dan ook kwaliteit is kan je je ook afvragen. Iedereen wil altijd de goedkoopste spuiter hebben, ik snap dat niet. Ik heb hier ook al een beetje rondgevraagd, en er was een spuiter bij die mn hele auto wou spuiten voor 1200 Euro. Hij moest dan wel spuitklaar afgeleverd zijn, en de losse delen moesten op de auto zitten. Nou, dan weet ik wel hoe er gespoten word en betaal ik liever de helft meer.
idd....
 
Begon tijd te worden dat die zaadse dempers vervangen worden zei een wijs man :') :D Vandaag was het zover. Ik heb mijn kat vervanger, soundpipe en demper bij de leverancier (www.alfastrada.nl) geplaatst. Echt een super adres met hele goede service. Koffie was ook lekker :p Ik zal jullie niet vermoeien met een lang verhaal maar met een foto verslag :+

Meeting op A28, we troffen elkaar tijdens het rijden. Toeval? nee :+
DSC03294.jpg


Je zou zweren dat het een crosswagon was :X Maar hij stond op de brug *;
DSC03301.jpg


:~ Pure Italian Quality
DSC03302.jpg


Kat? weg ermee _O-
DSC03306.jpg


Een orkest zonder blaas instrument is zelfde als bier zonder alcohol :D :')
DSC03307.jpg


Toen kwam er een lokale wild wild west danny langs :p
DSC03304.jpg

DSC03305.jpg


Zo die heeft lekker kunnen inbranden .O.
DSC03310.jpg

DSC03312.jpg

DSC03317.jpg


8)8)8)

Ben er erg tevreden over voor alsnog, heerlijk geluid en die plofjes bij gas liften 8). Camera is aan het opladen en dan paar filmpjes schieten 8)
 
Ziet er idd mooi strak uit!

M'n shitvic is trouwens door de apk, zat toen ik m kocht nog maar een week op :rolleyes:

Volgende week 2ehands velgjes met toyo proxes bandjes 8)
 
SebastianE said:
komt je alfa nu wel door d eapk zonder katje:p

Je kan het allicht proberen. Er is een kerel binnen onze club die heeft nieuwe lambda gemonteerd en kwam er doorheem met 0,1 :D En dat met kat vervanger. Maar tegen die tijd gewoon weer even omwisselen ;). Je merkt het iig flink onderin. Bij 120 even naar zijn 3 geknald n00h wat een brute sound komt er dan uit :#
 
Over uitlaten gesproken... ging net stukje rijden en flikkert me einddemper eronderuit :D

Feuteu: [ir]http://i86.photobucket.com/albums/k116/Mitsjiel/DSC03839.jpg[/ir]

Wat nu? Jappendemper of ori houden?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top