Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Omdat ze een hoog koppel wilde bereiken ipv toerenjanker :). Verder zat er ook een bodykit op die auto. Het is officieel een 3.1 liter
 
over sterretje gesproken,

Je ziet wel eens een 1 op het kenteken plaat (tussen de cijfers/getallen in). Nu zag ik bij iemand op die plek een sterretje. Iemand een idee wat dat betekend?
 
als ik trugkom, van stage, heb ik ook rond de 8.000 te besteden, of ik ga voor een boot (oude bayliner, quicksilver (met 40 pk) of ik ga een oto kopen, om zelf in te rijden no claim op bouwen etc, ik weet niet wat overbodig is:p want heb een golf 4 staan die van mij en me broertje is, en boot, zal ik dan ook maar alleen int weekend gebruiken en alst lekker weer is (woon zelf in den haag boot komt bij me ouders te liggen) weet echt niet wat ik moet doen:p, of ik ga doelloos die 8000 uitgeven aan ps3, nieuwe laptop, spullen voor me nieuwe huisje hahaha
 
Wout@SR said:
Of je wacht gewoon even totdat je het geld echt nodig hebt... Gewoon @ rekening zetten...

ja daar heb je wel gelijk in, maar ik ben niet zo een spaartype, klinkt misschien heel gek, maar heb al me hele leven het geld gelijk uitgegeven..
 
ik zou het op me rekening zetten, en ooit een leuke auto voor kopen. Bootje is alleen leuk met goed weer... en daalt meestal ook flink in waarde.

Of je besteed 2k aan een bootje, daar heb je leuk spul voor, spitfire ofzo.
 
Gearox_911 said:
ik zou het op me rekening zetten, en ooit een leuke auto voor kopen. Bootje is alleen leuk met goed weer... en daalt meestal ook flink in waarde.

Of je besteed 2k aan een bootje, daar heb je leuk spul voor, spitfire ofzo.
dank koop ik liever een alumncaft, want ik vis ook wel vaak
 
Bjeff said:
Grrrrr ik heb nu officieel een schade-bak :mad:
[ir]http://xs205.xs.to/xs205/06342/IMG042.JPG[/ir]

Raak verdomme een muurtje die blijkbaar steviger is dan de auto :+
Schade: Spuiten voorbumper ala 275,- euro
Laat het lekker maken na de winter (pekel + slecht weer etc.) Dus voorlopig dan maar even zo.. :(

€ 275? Veel te duur man :) Of moet je zijscherm ook gespoten worden?

Ik heb voor een vergelijkbare schade aan voorbumper + scheurtje dat gemaakt moest worden € 175 betaald... Binnenkort laat ik m'n achterbumper overspuiten voor € 150,= inclusief wegwerken van een lelijke diepe kras...

En mijne heeft ook metallic-lak, dus daar ligt het ook niet aan :)
 
Jules said:
8k zou ik een golf 4 gti van kopen 8) (of een ibiza cupra maar die zijn wel iets duurder)

Jules, hoe kom je erbij dat je voor € 8k een fatsoenlijke Mk.IV koopt... Voor dat geld zit je qua budget een beetje tussen een fatsoenlijke Mk. III en Mk. IV in (5k vs. 11k)...
 
Bart Nrg Mc2 said:
€ 275? Veel te duur man :) Of moet je zijscherm ook gespoten worden?

Ik heb voor een vergelijkbare schade aan voorbumper + scheurtje dat gemaakt moest worden € 175 betaald... Binnenkort laat ik m'n achterbumper overspuiten voor € 150,= inclusief wegwerken van een lelijke diepe kras...

En mijne heeft ook metallic-lak, dus daar ligt het ook niet aan :)


Heb parelmoer lakje :D dus mischien zit daar het prijsverschil in... Add me op msn b-iatch ik zit te wachten (check pb)!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top