This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #26

Status
Not open for further replies.
Mis ik hier iets:?


mja regels zijn regels, hou je je daar niet aan..... Staat er niet voor niets




iig ontopic: Boyd, net grafiekje hoor, zal best wel leuk doorijden

Sommige mensen denken volgens mij dat alles boven de 300 pk of met een v12 alleen hard boekt, soms best lachwekkend.

Niet op iemand hier bedoel hoor, in het algemeen.
 
Maar de mods hadden wel gelijk wat betreft intimiderende sfeer. Want voor die paar vaak reagerende members die nu geband zijn, zijn er een flink aantal nieuwe posters in gc die ik voorheen nooit hier heb gezien in de plaats gekomen.
 
[ir]http://i2.tinypic.com/6k9k6k1.jpg=dsc0135borderyd9ll2.jpg[/ir]

M'n oude autootje :love: (nieuwe foto van de nieuwe eigenaar).
 
Dat vind ik iets te makkelijk... Er zijn een aantal mensen banned omdat ze vet over de schreef gingen qua gedrag...



Ja, wie?

Heb geen zin om een U&A te starten aangezien de personen waar we over praten niet mee kunnen reageren.. Dat er af en toe wat niet door de beugel kon/kan begrijp ik maar er mag wat mij betreft best eens een pittige reactie tussen door.
De laatste paar keer dat ik op het GC gekeken heb zie ik geen leuke discussies meer omdat iedereen in elkaars straatje lult (uitzonderingen daargelaten :+).

En de laatste SF automeeting bestond voor 70% uit de mensen die nu gebanned zijn :X lekker loos..

Maargoed, genoeg andere fora's waar men wel een beetje tegen kritiek kan (no offi bart).

Toedels :*
 
Die mensen hielden het hier wel wat levend he, dan was Show je eigen auto #30 al aangetikt.

Het is veel en veel te rustig hier nu

Niet alle discussie waren oke, maar ook niet alles was nutteloos......
 
Ze hebben volgens mij allen enkel een gc ban, reageren in U&a kunnen ze dus nog wel

Klopt, die mensen kregen allemaal een GC-ban... Als mensen als Stephan of Toko dan zo nodig met een alias willen gaan werken en de boel gaan lopen verzieken krijgen ze een perm. ban en zien we ze nooit meer terug...
 
Plantje zag ik indd elders op het forum nog reageren gisteren. Maargoed, is die GC ban ook permanent Bart?

Ontopic, Handrembochten ownen
 
Nice 8)

Nokkenasversteller gaat erin bij 4500rpm? Je ziet de lijn héél lichtjes naar onder buigen en dan weer iets stijler doorgaan en het koppel gaat daar ook ineens stijgen. Wel grappig om te zien

Jammer dat je de ai'r/fuel ratio niet ziet op de grafiek, want zo'n dipje had ik namelijk ook toendertijd. Dat lag eraan dat ie bij dat toerental een net te arm mengsel kreeg.
Verder zie ik het koppel en vermogen na dat dipje niet stijgen, maar hij gaat verder in zn oorspronkelijke lijn. Als dit het effect is van die nokkenasversteller, zou ik die er snel afhalen
edit: Of het moet zo zijn dat het vermogen en koppel sowieso al ging zakken, en dat door de nokkenasversteller er nog weer wat leven in wordt geblazen zeg maar.
 

Ik denk het laatste wat je zegt na je edit ja, maar ik kan het mis hebben. Ben namelijk niet echt een alfa iemand
 


Mijn gebakje ook maar is ....Sinds vandaag ga ik er weer is aan sleutelen...Binnenkant leeg trekken en alle kabels verstoppen alle audio eruit halen...
 

Nokkenasversteller kan je er niet zomaar uithalen. En dan zou je maar 100PK uit een 1.6 twinspark halen. De nokkenasversteller werkt van 4500 tot 6700 toeren. Dat laatste wat je zegt klopt dus redelijk. De kleppen gaan onder een andere stand werken waardoor je dus meer vermogen tot beschikking krijgt. Merk je ook in het rijden


@ Mitsjoel

1.6 Vtech heeft stock 153 NM en stock 155 1.6 16V 144 Nm :+ Dus die Vtechs zijn vrij kopppelloos
 
En toch weet ik zeker dat je helemaal stront wordt gereden als je tegen de 1.6 VTEC van EGT hier op het forum rijdt (B16A) Koppel of niet....toeren zijn sowiezo de shit :W
 
Status
Not open for further replies.