Show je eigen auto #26

Status
Not open for further replies.
Vanmiddag weer is beetje bezig geweest met de mijne..

Alles leeggehaald en ben begonnen met wat kabels wegwerken...

Hier foto van hoe het eerst eruit ziet.
8ernyvd.jpg

Zo is het nu
7wa7fw8.jpg


Ga zondag ook beginnen met wat lekkage problemen te verhelpen want daar hebben crx´jes nog wel is last van..En dan ga ik ook weer verder met de bekabeling en wat naden glad plamuren en schuren ...
 
Dat zijn de leuke onderdelen :D
Wat word je totale setup scully, of ben je daar nog niet over uit ;)

Ben er nog niet helemaal over uit, kop en onderblok ben ik nog in dubio over. Deze delen worden sowieso gereviseerd.
Wat wel definitief is, en dus al in de kast ligt:

-De Lysholm uiteraard
-Sprinter intercooler
-50 mm gasklep
-3F inlaat spruitstuk
-G60 groene injectoren
-Weber benzinedrukregelaar
-4-2-1 spruitstuk met katvervanger
-De nieuwe nokkenas dus, 268/276
-bewerkte drijfstangen (of misschien nog H-profielen)

Verder ligt er nog een lange slag krukas, maar om die er al in te zetten, zal wel te duur worden, wil dan ook dus die H-profiel drijfstangen, en gesmede zuigers, maar dat wordt waarschijnlijk stage 3 :P
 
Ik ben benieuwd naar het werk in uitvoering en het resultaat, dat houd je bij toch? Je bent iig een echte tjoener die voor de prestaties gaat;)
 
*gaat helemaal stuk*

Eerst zeuren dat een vtec geen koppel heeft terwijl deze alfa bijna precies hetzelfde aantal nm heeft :D

Ik hou ervan 8P

1.6 vtec is ook maar een 1.6 16v hoor ;)
Ging meer om de reactie dat jouw 160nm netjes was voor een 1.6 en vtec altijd afgebrand wordt met z'n 153nm.
Beetje kromme reactie van diegene imo.

Mgoed, don't really care :D

Yoooooooo ik zeg niet dat een V-tec geen koppel heeft :eek:
 
Ik ben benieuwd naar het werk in uitvoering en het resultaat, dat houd je bij toch? Je bent iig een echte tjoener die voor de prestaties gaat;)

Het moet wel hard gaan natuurlijk :P Anders is er ook niks aan toch? :)
Ben zelf ook wel heel nieuwsgierig, kom er nu wel achter dat sleutelen op een afstand van het ouderlijk huis toch wel lastig is, ik moet mn garage nog behoorlijk inrichten, en dan bedoel ik met boutjes en klemmetjes en contactspray en dat soort zooi. Wou mn benzinetank eronder zetten, en kwam erachter dat ik eerst 2 klemmetjes moet hebben om een slangetje vast te zetten. Dat soort dingen zal ik nog wel veel vaker tegen komen, maar is wel behoorlijk vervelend.
 
dat is idd goed irritant. ook met gereedschap is dat zo. als ik tegenwoordig iets mis, dan ga ik het meteen kopen. voor klein grut heb ik een fietsenmaker op 10m afstand (DDL voor de oudgedienden)
 
Nee, wel nieuws, hij start helemaal niet meer :S Van 't weekend eens naar kijken.

Als ie t weer doet zal ik wat nieuwe pics schieten. Binnen een maand wel andere velgen iig. Dat worden mn 'daily' wielen, een dikke set volgt volgend jaar:

BBS RS/RM
Compomotive's
Schmidt Modern-Line 3delig
OZ Futura
OZ Turbo

iig een meerdelige set.
 
Beetje lief doen he :+

Omdat me golf dood is :(
Heb ik nu een leen Alto :D van me zwager.

Maar dat word een crossauto voor de Suzuki Alto cup :D
Gewoon een klasse ontaan door een lolletje :D

Dus heb hem al in de kleur geschilderd ook :D
Dit weekend gaan de startnummers en website etc erop geschilderd worden :D

Post dan wel foto's 8)
 
Nee, wel nieuws, hij start helemaal niet meer :S Van 't weekend eens naar kijken.

Als ie t weer doet zal ik wat nieuwe pics schieten. Binnen een maand wel andere velgen iig. Dat worden mn 'daily' wielen, een dikke set volgt volgend jaar:

BBS RS/RM
Compomotive's
Schmidt Modern-Line 3delig
OZ Futura
OZ Turbo

iig een meerdelige set.

8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top