Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.
Mijn Bmw 840ci (v8, 4.0 liter). Ben hem nog aan het opknappen. Motorisch al volledig gedaan. Ben nu bezig met 2 stoelen opnieuw in het leer te bekleden. Moeten nog wat kleine dingen aan gebeuren. Moet ook nog ingevoerd worden, hoop begin volgend jaar er mee op de weg te kunnen. Heb er +- 200 km mee gereden op garagekenteken. Rijdt echt heerlijk!
DSC09533.jpg

IMG_0321.jpg

2826407_2_full.jpg

2826407_1_full.jpg

2826407_6_full.jpg

2826407_7_full.jpg
 
Echt super vet!
Ook al zou ik liever voor een oude 6serie hebben gekozen.

Heb daar nog aan zitten twijfelen. De 6 serie wordt dan ook nog een auto die ik in de toekomst graag zou willen hebben. Ik heb namelijk wel iets met oude auto's met oldscool vormgeving die je zeker niet vaak ziet rijden.
 
Last edited:
Heb je al een goed linkervoorwiel gevonden eigenlijk, kan me herinneren dat je een tijdje terug daar nog iets over postte hier.

Wel koningsbak:W
 
Heb je al een goed linkervoorwiel gevonden eigenlijk, kan me herinneren dat je een tijdje terug daar nog iets over postte hier.

Wel koningsbak:W

Nee nog niet gevonden.. Ik keek toen op ebay en daar stonden er een aantal te koop. Dus 2 minuten later kom ik terug op die site, waren de biedingen afgelopen en waren ze dus verkocht. Dit heb ik dus tot 2 x toe gehad. Ze zijn best lastig te vinden, je zou zeggen je kan ook andere velgen nemen. Maar ik vindt deze wel tof:) Het zijn overignes Dotz dart velgen. Dus als iemand ze stiekem een x tegekomt, let me know!!
 
Velgen zijn idd goed tof, als het toch geen haast heeft zou ik nog lekker even doorzoeken.

Hij komt uit Duitsland neem ik aan?
 
Hele mooie auto, alleen het benzineverbruik is wel schrikbarend (Ik heb de 850 CSI (kan dat?) gereden)

Gefeliciteerd en succes met hierheen halen! :)
 
Ja wat wil je met een 5,6 liter v12. Want dat zit er in de CSI. Dat zuipt inderdaad. En al helemaal als je niet rustig kan rijden.
Ik heb overigens voor meerdere redenen gekozen voor de 8 serie met 4 liter v8:
1. de v12 en v8 schelen 20 pk met elkaar. (na chiptunen heb je dus evenveel pk als de v12)
2. Verbruik verschilt ook meer met elkaar. Hoeveel? Weet ik niet.
3. Onderhoud van 12 cilinder (erg) duur.

Het wordt overigens niet me alledaagse auto. Maar meer hobby-tour-auto. Kan dagelijks in de (e32)730i van me ouders rijden en dat wilt ook wel!
 
Nee nog niet gevonden.. Ik keek toen op ebay en daar stonden er een aantal te koop. Dus 2 minuten later kom ik terug op die site, waren de biedingen afgelopen en waren ze dus verkocht. Dit heb ik dus tot 2 x toe gehad. Ze zijn best lastig te vinden, je zou zeggen je kan ook andere velgen nemen. Maar ik vindt deze wel tof:) Het zijn overignes Dotz dart velgen. Dus als iemand ze stiekem een x tegekomt, let me know!!

Dus de veiling duurt dan nog 2 minuten, en dan ga jij nog even op een andere site kijken? 8P
 
Mn Golf staat nu al 11 dagen voor APK :eek:

Waren 'wat' dingetjes mis aan het onderstel en de remmen :o

Lijstje zal ik jullie maar besparen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top