Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.
Een vette body kit zeker voor de nodige downforce ;)
Laat hem mooi zo brak en gooi er een B16a in 8) leuke wolf in schaapskleren :P

Ik blijf bij me standpunt ding moet gewoon mat zwart gemaakt worden met een roller 8)

Maandag op weg naar Boyd zag ik een Honda-ricer-vtak-member op de A12 rijden... Linksachter wapperde de bumper mee door de wind.. en z'n voorbumper downforcelipjesplastichobbels flapperde ook net zo hard mee.. en dat bij 120 al ofzo.. wil niet weten wat er gebeurd bij 200 :X
 
Ik kan die kleur niet mooi vinden, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk :) Verder ist natuurlijk een toffe bak :W Welke 18" gaan er onder komen?
 
Dank je wel Maykel :*

De coupe is vorige week helemaal nagekeken door m'n overbuurman, die werkt bij audi, ding is de brug opgeweest, 4 meting blabla test. remmentest. complete diagnose. ding was 100% in orde. 1 lampje vervangen, zit full synt olie in, airco was voor de zekerheid opnieuw afgetapt en gevult etc. me = happy
 
Ik heb ook in zo'n v12 gereden, echt geweldig!
Het geluid is niet normaal. Mja zuipen doet ie ook wel.
Mn baas had er toen een weekendje mee gereden. Ik meen dat hij voor 80 of 90 euro had getankt en nog geen 400 km had gereden :P


ik wou dat die van mij dat haalde :| ik kom 300km ver op 80 euro :o
 
Update van mijn Audi hok 8)

Ding gisteren opgehaald, was bij een kerel voor afstellen van de webers, en het blok draait nu echt 100 keer beter dan eerst. Flink stuk vermogen heeft ie nu en het geluid van de webers is echt bruut. Gisteren @ nat wegdek in de 3 nog wielspin bij volgas (banden zijn ook niet super meer :rolleyes:). Auto is ook gelijk apk gekeurd en afgekeurd op een lijstje dingen dus die moet ik nu eerst even fixen (o.a. wiellagers voor = klote werk). Komt ook een setje 15" velgen onder met voor 195/45 en achter 195/50 banden :p
 
Niet om te mierenneuken maar ff voor de duidelijkheid:
80euro/1,40(kost liter benzine)=57 liter 200km/57liter=3,5 Dat zou betekenen dat Bjeff's auto 1 op 3,5 zou redden. Leipe shit ouwe

Als je dan toch bijdehand bent, doe het goed ;)

80euro/1,52(kost liter 98ongelood)=52liter 400km/52liter= 7,6 Dat zou betekenen dat Bjeff zijn hok 1 op 7.6 zou redden. En ja dat red ik wel met al die korte ritjes die ik maak.

En die 200km/80 euro slaat uiteraard op die v12 van de 850CSI :)
 
Ik kan die kleur niet mooi vinden, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk :) Verder ist natuurlijk een toffe bak :W Welke 18" gaan er onder komen?

Deze:

[ir]http://www.inter-tyre.nl/inter-tyre/images/w3/312.jpg[/ir]

Daarna niet van plan om er verder nog wat aan te doen is al verlaagd en die auto moet wel ze ''klasse'' behouden zeg maar
 
Vandaag weer heerlijk aan het afboeren geweest :D, dik humor zon ding..
Perfect weertje om elke bocht dwars te gaan :P, off road getest :+
Ingeruild voor 0 euro, dik afbrande en smiddags verkopen voor 200 :D, had hem niet eens op me naam gezet (gelukkig want wordt al een beetje bang voor belasting dienst:+)

Afbeelding223.jpg
 
Vet een Alto A-team style!

Hoe staat het met de M3, daar nog contact over gehad?

Ik heb vanavond even verse emblemen besteld, morgen ophalen... :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top