This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #23

Status
Not open for further replies.
Een CRX met een zwarte rookpluim uit de uitlaat :+

Maar goed.. Jeroen, als het uiterlijk je niks boeit waarom maak je dat ding dan niet Mat zwart met de roller 8)?
Dat lijkt me nog serieus tof ook
 
Waarom wel,Waarom zou ik matzwart moeten doen Alleen als een mak lammetje de rest na apen die geen geld heb en dan maar matzwart rolt...Maarjah ik hou erover op..

Me golf wordt zaterdag opgehaald als het goed is en dan ga ik beginnen met onderstel en remmerij aan te schaffen en dan ga ik met mitsjiel is babbelen voor een vtecje
 
waarom wel.. omdat het bij mat zwart niet echt op valt als het wel of niet netjes gedaan is
Genoeg vette kleuren die je kan rollen, schoolbord verf, grondverf of mat leger groen
 
Jongen je snapt wat ik bedoel,Mag dan nu wel happen maarjah jij bent ook zn ventje net als snorkel die weten het altijd beter ...

heb je een plaat voor je kop ofzo?



Kijk hier nou eens goed naar:




Dat is de moeite toch niet waard? tenminste zoals jij ermee omgaat :S

En als je roest weghaalt, zaag je dorpels er ook maar uit!
 
Nou nou nou, het was weer aangenaam hoor de laatst3e 3 pagina's :W



@ Scully, volgens jaar helemaal respray, als ik het nu niet goedkoop kan laten doen komt de spoiler er pas volgend jaar op als de auto dus helemala gespoten wordt. Vind het ene beetje zinloos er nu heel veel geld aan uit te geven dan.

@ plantje, volgend jaar, volgend jaar
 
Achterste deel is gespoten jah en Hopelijk als ik binnenkort werk heb Dan en genoeg geld dan wordt ie wel is compleet gespoten..

En at snorkel Volgens mij zit er bij jou een schroefje los
 
Damn wat een gebitch hier op elkaar. Ben benieuwd of jullie ook opelkaar bitchen als je elkaar tegen komt op een meeting oid

Maar laat die jongen lekker z'n ding doen. Ik heb er respect voor dat je zo door kan gaan en de hoop niet opgeeft. Rijd nu namelijk zelf al 2 maanden lang met 3 witte plamuur plekken op me auto majaaaah.

Jeroen, keep up the good work
 
nee, ik denk niet dat jullie doorhebben dat dat gebitch errond stilaan echt afgezaagd wordt.
maarja, eindbaas was ook 5 maanden "de shit".

De meeste gekken hier kunnen niet eens hun remoliepotje vinden in hun motorruim. maar het zijn net die die het grootste lopen te zeiken.

oke, zijn werk trekt op niet veel, maar je moet hem wel "credits's geven dat hij het tenminste doet.
 
Met ALLE respect hoor, tis leuk dat hij het doet.. maa dingen die je niet kunt moet je gewoon niet aan beginnen zonder hulp. dat hij lekker aan he beunen is aan de auto moet hij zelf weten, maar laten we hem nou ALSJEBLIEFT niet d ehemel in prijzen. Hijm aakt er natuurlijk 9 van de 10 keer gewoon ene zooitje van.
 
Status
Not open for further replies.