Show je eigen auto #23

Status
Not open for further replies.
ja, alsof jij vroeger al direct binnen de lijnen kon kleuren :+

geef hem tijd en werk, en dan zal het allemaal wel lukken.

ik vind het gewoon irritant dat jullie, ondertussen volwassen mensen steeds zo kinderachtig doen.
 
En ik wil ook niet weten @ welke garage hij werkt? Hij was toch automonteur... sorry hoor, maar dan moet je toch nog wel IETS kunnen?
 
nee, ik denk niet dat jullie doorhebben dat dat gebitch errond stilaan echt afgezaagd wordt.
maarja, eindbaas was ook 5 maanden "de shit".

De meeste gekken hier kunnen niet eens hun remoliepotje vinden in hun motorruim. maar het zijn net die die het grootste lopen te zeiken.

oke, zijn werk trekt op niet veel, maar je moet hem wel "credits's geven dat hij het tenminste doet.

stephan afkraken blijft ook altijd de shit...

Maarja als je iemand moeten hebbne, ik stel me beschikbaar als pispaaltje :W:W
 
Naja iedereen loopt zijn auto en zijn manier van werken wel af te zeiken, als hij er zelf maar blij mee is :)
Jullie hoeven er toch niet in te rijden! :+

Dat Jeroen kinderachtig gaat reageren als iemand zijn auto afkraakt is een ander verhaal.
 
Effe weer een foto van mijn kever. Zoals die ernaast staat moet ie nog worden qua banden. Verder zaterdag me nieuwe stoelbekleding en deurpanelen ophalen :).

DDD05-011.jpg
 
1 Ding wil ik effe de wereld uit hebben he ,Wie zegt dat ik slecht werk aflever.Oke het spuitwerk is niet mooi Maar daar heb ik niet voor geleerd maar dat boeit me ook niet...

Dat jullie zeggen dat ik niet kan sleutelen mag helemaal ze mond dicht houden..Dat van die golf was gewoon klote Was gewoon een klote motor die ik kocht En dat van die bak naja Zou zeggen kom effe langs en ga ook het is proberen hier in me tuin zn bak los te halen zonder motortakel enz....vind dat jullie nu een beetje te ver gaan en zeggen dat ik niet kan sleutelen..Heb al aan veel auto´s gewerkt en ik beun er echt niet aan ...sandor al zegt Sommige kunnen hun ventieldopje er nog niet afhalen en een bandje oppompen ...Nee dat laten ze wel aan de vaklui in de garage over omdat die het wel kunnen maarjah Ik post geen ene fuck hier meer want enige wat ik doe is mij hobby hier laten zien En ik wordt enkelt maar afgekraakt en de grond in getrapt ...


RIP JEROEN kom hier nooit meer ...
 
Jep schade is gerepareerd, die achterbanden ja dat is nodig voor al die PK's he.



Haha... flink tunen?


schade heb je snel laten fixen dan :)



Zag laatst op discovery programma over kevers... gingen ze restaureren enzo. en gaf 1 een workshop over die blokjes. Hoe je die een beetje kon tunen etc.





En jeroen: ik heb medelijden met de mensen van de auto's waar jij aan gesleuteld hebt :D
 
Een Fiat Panda 4x4 met een 1.2 komt nog verder dan die VW.
Een oude panda zonder 4x4 kwam ook al vrij ver trouwens, waren toch geulen van een halve meter diep voor nodig om die tot stilstand te brengen (dat de modder toen tot aan het uitlaatspruitstuk stond doet er niet toe :P)

Leuk btw dat gemauw over jeroen zn spuitkunsten, mn 02 is ws 100x slechter gespoten, maar die is wel gaaf (of ik kan beter verhullende foto's maken :D)

Ow en siep: doe eens stil houden, of ben je je mtx-ot tijd alweer vergeten ?
 
Een oude panda zonder 4x4 kwam ook al vrij ver trouwens, waren toch geulen van een halve meter diep voor nodig om die tot stilstand te brengen (dat de modder toen tot aan het uitlaatspruitstuk stond doet er niet toe :P)

Leuk btw dat gemauw over jeroen zn spuitkunsten, mn 02 is ws 100x slechter gespoten, maar die is wel gaaf (of ik kan beter verhullende foto's maken :D)

Ow en siep: doe eens stil houden, of ben je je mtx-ot tijd alweer vergeten ?


Dat was een mooie tijd toch. is ook alweer 7jaar terug ofzo:D


Gokulade melk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top