Show je eigen auto #21

Status
Not open for further replies.
Die stootrand zal de werveling niet ten goede gaan gok ik ;)

Hoe zit het nou met luxe platen.
Ik heb nu een 1 op me kenteken plaat. en ik wil luxe platen en geen 1 :D

Hoe moet ik dat regelen?
 
@ Liewe, motor in lengte richting geplaats maar toch voorwielaandrijving? Weet dat ze het nu ook hebben, maar toen wist ik nog niet.
 
Die stootrand zal de werveling niet ten goede gaan gok ik ;)

Hoe zit het nou met luxe platen.
Ik heb nu een 1 op me kenteken plaat. en ik wil luxe platen en geen 1 :D

Hoe moet ik dat regelen?

Valt niets aan te regelen.. Dan krijg je gewoon luxe platen met een 1tje erop. Of je moet n nieuw kenteken aanvragen, maar dat lijkt me ook nogal onzinnig ;) Tis trouwens alleen maar voor je eigen bestwil hoor, dat 1tje..
 
kentekenplaat zonder 1 erop krijgen is niet al te moeilijk... alleen controleren ze erop bij de apk keuring volgens mij...
 
Vind deze velgen ook best netjes staan hoor! Zo te zien nog in nieuwstaat..

Ze zien er aardig mooi uit ja. Maar ik wil gewoon keer wat anders. Dit vind ik zo saai aan het worden:P

+ dat ik altijd al witte velgen wou hebben, ben er gek op :W
 
Beetje thinner over het '1tje' heen en hij is weg...

Bij luxe platen, kan je hem vast ook wel minder zichtbaar maken :)
 
Is wel veeeeel werk lijkt me om die versnellingsbak aan te passen. En de montage steunen te verleggen etc.

Versnellingsbak kan je gewoon overzetten hoor :)
Ik heb ook 1.8 ABS blok uit een golf 3 in me Scirocco met een 1.6 4bak uit volgens mij een golf MK1 kan ook een MK2 zijn. :)
 
K blijf t echt een super toffe bak vinden :D K weet niet wat t is, maar hij heeft wat. Wil die een beetje van zn plek, want er zit een andere motor in toch?

Origineel is het een 1.6 8v met 75pk. Nu een 2.0 16v met origineel 150pk :P Heb nog niet normaal met het ding gereden, maar zal wel flink van zn plek willen idd. Ding heeft een leeggewicht van 910kg dus dat valt ook wel mee :)

Heb nu koplampen van het eerste type Audi Coupe erin zitten. 2 vierkante lampen naast elkaar 1 gewone en 1 verstraler/breedstraler ding :) Ziet er echt 10 keer beter uit :D

Deze lampen zijn het ook met the chrome :W
Coupeturbo.jpg


Zo te zien komt mijn bumper ook van een coupe af :P

@ Liewe, motor in lengte richting geplaats maar toch voorwielaandrijving? Weet dat ze het nu ook hebben, maar toen wist ik nog niet.

Is idd, helaas, gewoon voorwielaandrijving icm motor in lengterichting :)

Is wel veeeeel werk lijkt me om die versnellingsbak aan te passen. En de montage steunen te verleggen etc.

Natuurlijk gewoon de bak monteren die nu achter mijn 16v zit in de Golf1. Voor de rest is het allemaal hetzelfde wat montagepunten betreft. Misschien dat ik de kokerbalk nog iets zou moeten bewerken ivm de brede multiriem. Waarom ik dit niet doe ? Mijn KR in de Golf1 is totaal gereviseerd, dat blok is bijna gloednieuw. Wat vermogen betreft zal het atm niet zoveel uitmaken. Die webers maken natuurlijk wel een über dik geluid :P
 
Dom vraagje misschien maar weet iemand hoeveel een velg ongeveer weegt? (gewoon standaard speedline model van peugeot)

Zou het onder de 10 kilo blijfen of?
 
Dom vraagje misschien maar weet iemand hoeveel een velg ongeveer weegt? (gewoon standaard speedline model van peugeot)

Zou het onder de 10 kilo blijfen of?

Denk niet dat je dat red... en wil je het dan per stuk op laten sturen ???

p.s probeer je bumpers eens mooi zwart te poetsen :) zal die ook een stuk van opknappen :)
 
Daar probeer ik nog spul voor te halen:P

En je gaat door voor de hoofdprijs. Ik wil ze per stuk laten opsturen.
Als ik 140 km heen en 140 km terug moet rijden ben ik meer kwijt dan dat ik ze apart laat opsturen.

misschien dat 1 van de peugeot kerels hier nog een velg heeft liggen wat die misschien heel even op de weegschaal wil leggen ?:love:
 
Als je op je gemakje 300km rijdt kost het toch ook niet zoveel. Tankje zal het zijn a eurotje of 70? Heb je ze nog dezelfde dag ook.
 
Beetje thinner over het '1tje' heen en hij is weg...

Bij luxe platen, kan je hem vast ook wel minder zichtbaar maken :)

Schroevendraaiertje erachter ;)

Origineel is het een 1.6 8v met 75pk. Nu een 2.0 16v met origineel 150pk :P Heb nog niet normaal met het ding gereden, maar zal wel flink van zn plek willen idd. Ding heeft een leeggewicht van 910kg dus dat valt ook wel mee :)

Heb nu koplampen van het eerste type Audi Coupe erin zitten. 2 vierkante lampen naast elkaar 1 gewone en 1 verstraler/breedstraler ding :) Ziet er echt 10 keer beter uit :D

Deze lampen zijn het ook met the chrome :W
Coupeturbo.jpg

Dat klinkt heel niet gek :D Die coupe is trouwens ook echt een schoonheid! :W
 
tussen de 10 en 30 kilo kost het 12 euro. Als ik dan 2 velgen in 1 doos kan doen ben ik 24 euro kwijt:P

mjah wordt toch even afwachten wat de aanbieder er van zegt.
 
Natuurlijk gewoon de bak monteren die nu achter mijn 16v zit in de Golf1. Voor de rest is het allemaal hetzelfde wat montagepunten betreft. Misschien dat ik de kokerbalk nog iets zou moeten bewerken ivm de brede multiriem. Waarom ik dit niet doe ? Mijn KR in de Golf1 is totaal gereviseerd, dat blok is bijna gloednieuw. Wat vermogen betreft zal het atm niet zoveel uitmaken. Die webers maken natuurlijk wel een über dik geluid :P


Idd, Volkswagen maakt echt alleen maar Lego.8)

48MM Webers zal een 16V wel lekkerder vinden dan die scooter carburateurs*D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top