Show je eigen auto #21

Status
Not open for further replies.
Hhehehe, nee die wil er niet inrijden :D...Ws. komt er dit weekend iemand voor mn manta, hoop echt dat ie weggaat. Rij er echt 1 keer in de maand mee.
 
Beetje zitten soepen:

[IR]http://img.photobucket.com/albums/v114/Minco/180820071219-1.jpg[/IR]

Variant 3 is toch ook vooral voor op t circuit enzo? :X
1 of 2 lijkt mij ook meer dan voldoende.. Maar goed, als je er voor een leuk prijs aan kan komen, waarom niet ;)
 
Die dingen zijn idd echt ontworpen door een of andere sadist. Dat is echt 1 keer dr op, nooit meer dr af. Kutdingen..



Ja dat kan nog wel op ruit, maar alstie op je lak zit zou ik t wat subtieler aanpakken :*

Ook gewoon plamuurmes uiteindelijk. Föhn, stickerremover, thinner, verfkrabbertje, nagels , niks lukte bij dat hoerending.
 
Ja ! dat zijn de velgen die onder een 205 horen ! Mja nog wel aan de prijs zeg met banden die behoorlijk op zijn..
 
Ook gewoon plamuurmes uiteindelijk. Föhn, stickerremover, thinner, verfkrabbertje, nagels , niks lukte bij dat hoerending.

Ja op n gegeven moment moet je wel, weet nog dat ik bij die 306 behoorlijk heb zitten knutselen idd. Schijnbaar plakken ze gewoon goed op Peugeot's :P

Klein vraagje van mijn kant:

Ik wil dus 2 verlagingsveren kopen voor de voorzijde van mijn 205 (hij moet gewoon lager dat hoerending!)

Maar zoiets kun je toch zelf ook wel vervangen? Of zie ik dat nou verkeerd.

(en ja ik heb niet veel verstand van auto's:P)

ohjah ook nog bod gedaan op leuk setje velgen!

http://auto-diversen.marktplaats.nl...//ASJmG3Q=&fta_ind=21&scroll_to_image=1#photo

Ja tis wel zelf te doen, mits je wat verstand van zaken hebt.. En behoorlijk wat tijd en t juiste gereedschap ;) Maar die velgen zitten er al onder toch? Alleen dan in het zilver (wat trouwens 100x mooier is dan wit..) of ben ik nou gek?

Edit: haal je door de war met Jules :*
 
Last edited:
Show me eigen auto:
IMG_1727_1.JPG

IMG_1728_2.JPG

IMG_1729_3.JPG

IMG_1730_4.JPG

IMG_1731_5.JPG

IMG_1732_6.JPG

Met vadertje lief

IMG_1734_8.JPG

IMG_1735_9.JPG

IMG_1736_10.JPG


Je ziet wel dat er wat swirls opzitten. Die ga ik eerdaags wel een keer te lijf met ouderwetse commandant en turtlewax:7
 
Zo zeer netjes die Honda :)

@ erwin m .Verlagingsveren voor voorkant is niet zo heel lastig Maar bij peugeot is het veerpoot met wielnaaf samen dus je moet hele bende los halen en dan van die veerspanners erop zetten.Heb het bij een vriend van me gedaan op zn 106 xsi en was ik ongeveer een uurtje per kant bezig met in en uit bouwen...Zorg er wel eerst voor dat je alle boutjes goed in spuit...
 
Zo zeer netjes die Honda :)

@ erwin m .Verlagingsveren voor voorkant is niet zo heel lastig Maar bij peugeot is het veerpoot met wielnaaf samen dus je moet hele bende los halen en dan van die veerspanners erop zetten.Heb het bij een vriend van me gedaan op zn 106 xsi en was ik ongeveer een uurtje per kant bezig met in en uit bouwen...Zorg er wel eerst voor dat je alle boutjes goed in spuit...


Dan breng ik hem wel naar me kameraad heen, die werkt bij een auto bedrijf dus die heeft al het gereedschap enz bij de hand.

Toch bedankt voor de uitleg :W
 
Show me eigen auto:
IMG_1727_1.JPG

IMG_1728_2.JPG

IMG_1729_3.JPG

IMG_1730_4.JPG

IMG_1731_5.JPG

IMG_1732_6.JPG

Met vadertje lief

IMG_1734_8.JPG

IMG_1735_9.JPG

IMG_1736_10.JPG


Je ziet wel dat er wat swirls opzitten. Die ga ik eerdaags wel een keer te lijf met ouderwetse commandant en turtlewax:7

Laat Boyd het maar niet horen :)

Nette bak! Ik vind de prefacelift de mooiste van de EK's!!
Nog plannen ermee?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top