Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
ik heb nu mijn verdelerkap eraf gehaald. En er zitten nu op de koperen stukjes een raar grijs spul.

[Ir]http://i12.tinypic.com/6b1xxdy.jpg[/Ir]

Weet iemand of dat erop hoort of moet dat gewoon helemaal glad zijn?

Nieuwe halen, haal ook meteen een nieuwe rotor. Markeer je bougiekabels btw voor je begint :P

Check je bougiekabels ook ff, met een plantenspuit nevelen en kijken of je vonken ziet overspringen als de motor loopt tussen de kabels. Als dat zo is, die ook vervangen, doe meteen je bougies ook dan.

Goed, tijd voor wat italiaans :P, vandaag beetje gepoetst voor Spectaclo Sportivo. was,clay,polish #80 En nieuwe wax 8) Ohjah en Arne check die WisAh!!! :*

DSC_0130.jpg

Erg tevreden over, mn wagen heeft nog nooit zon natte look gehad 8)

Eindelijk, ziet er een stuk beter uit. Hij glimt nu wel HEEL bizar :W
 
Kleine update:

Ze zijn nu begonnen met de binnenkant en het motorruim. Rechtsachter heeft de auto ooit eens in elkaar gezeten, en daar zaten dus wat rotte plekken, dat wordt nu gefixt voordat ze verder gaan uiteraard, en onder de motorkap worden de steunen strakgemaakt.

Foto's:

Foto-O6MFXNYK.jpg


Foto-OFHIWFZ7.jpg


Foto-RVPU6SJQ.jpg


Foto-CWN8CRRA.jpg
 
volgens mij gaat dat ding ernstig vet worden 8)
Wat voorn stoelen komen er eigenlijk in? :# dikke m3 stoelen ofzo zou wel tov staan, of r32 :+
 
Ga je ook zn wire-tuck doen scully.
Ik heb ook al eens zitten kijken hoe ik me motorruimte wat opgeruimder maken kan, heb al wat ideeën. :)
Sowieso de standaard mod, de accu naar achteren verplaatsen :P

Vraag me af hoe die gasten t af en toe voor elkaar krijgen.
Dit is p0rn:
4zmlrx3.jpg
 
ruitenwisservloeistof achter het binnenscherm en zo...maar idd, echt bizar waar ze alles laten.
 
net back van een 1000KM tripje naar Duitsland. Was leuk, maar OMFG wat VERVLOEK ik Belgie, althans de wegen daar. Dat was echt GEEN pretje kan ik je vertellen, mn gf werd gek van alle kanker/tyfus/tering die dr om dr oren vlogen na elke hobbel/gat/drempel.. en dat zijn er VEEL :D

Morgen pics :P
 
volgens mij gaat dat ding ernstig vet worden 8)
Wat voorn stoelen komen er eigenlijk in? :# dikke m3 stoelen ofzo zou wel tov staan, of r32 :+

Voorlopig komen de oude Sparco's er weer in. Sparco Sprint is dat geloof ik? Het instapmodel van Sparco iig.

@Tom: De bedrading wil ik wel zo netjes mogelijk weg werken, maar ook weer niet zo achterlijk, het moet wel een auto blijven waar aan gewerkt kan worden, en niet zo'n showmodel met de draden door de stootbalken ofzo.
 
net back van een 1000KM tripje naar Duitsland. Was leuk, maar OMFG wat VERVLOEK ik Belgie, althans de wegen daar. Dat was echt GEEN pretje kan ik je vertellen, mn gf werd gek van alle kanker/tyfus/tering die dr om dr oren vlogen na elke hobbel/gat/drempel.. en dat zijn er VEEL :D

Morgen pics :P

Ja dat is echt ziek he :X Betonnen platen schots en scheef over de weg heen geflikkerd..

Mja vergeleken met Polen is het heilig. Daar moet je gewoon om de kuilen en gaten heen slalommen..
 
Nieuwe verdeelkap gemonteerd en de 205 loopt weer fijn :W

Hopen dat dit het enigste probleem blijft nu hij de 2 ton heeft gepasseerd 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top