Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Even schuurpapiertje eroverheen, en ook even over je rotor. Even kijken of het niet heel erg ingebrand is anders zou ik een nieuw setje halen kost geloof ik iets van 25 euro ofzo

Ik ben er al iets opgeweest met het schuurpapiertje maar ik ben bang dat ik die puntjes eraf schuur.

Of horen ze helemaal glad te zijn? Want te zien op mijn rotor is die iets ingedeukt in het midden.

Volgens mij word dat gewoon nieuw spul halen.
 
Je mag mijn Ek kopen met b16a2? :P

Laat dr is wat meer van zien? Specs? ;)

Allejezus wat glimt die Alfa! Wissertje staat m goed trouwens! Luxe nummer platen geven m zovel meer stijl! Dus dan poetsen moet je dan maar voor lief nemen :* Wat voor blokje ligt er nou eigenlijk in?
 
Laat dr is wat meer van zien? Specs? ;)

Allejezus wat glimt die Alfa! Wissertje staat m goed trouwens! Luxe nummer platen geven m zovel meer stijl! Dus dan poetsen moet je dan maar voor lief nemen :* Wat voor blokje ligt er nou eigenlijk in?

Zit toch een sticker op met 1.6 16v................
 
Zit toch een sticker op met 1.6 16v................

Ja op mn pa's oude M5 zat ook een plaatje van n 518i.. Dus dat zegt ook niet alles wiseguy ;) En met dat Evo en alles dr op en dr aan.. Een 1.6 is niet echt snel te noemen, en k dacht dat deze nogal vervelend van zn plekje wilde?
 
Oké wiseguy, als je het kenteken nacheckt zie je ook een 1.6 16v TS staan ;)

PS: dan had je pa echt een oude m5, 518i's werden tot 1995 gemaakt..
 
Oké wiseguy, als je het kenteken nacheckt zie je ook een 1.6 16v TS staan ;)

PS: dan had je pa echt een oude m5, 518i's werden tot 1995 gemaakt..

Jup een e34 Touring, wat mij betreft nog steeds een van de mooiste modellen :) Maar kenteken check had k nog niet gedaan ;)
 
@ BoydM, nooit gedacht aan luxe kentekenplaten?

Jawel :P, alleen telkens te lui om te halen :P

Laat dr is wat meer van zien? Specs? ;)

Allejezus wat glimt die Alfa! Wissertje staat m goed trouwens! Luxe nummer platen geven m zovel meer stijl! Dus dan poetsen moet je dan maar voor lief nemen :* Wat voor blokje ligt er nou eigenlijk in?

Thx!, heb hekel aan vieze auto's :P, dan moet ik maar is die platen halen :rolleyes:, boeit mij niks :P. Ligt een 1.6 16V in met andere nokken, ander airintake, volledig CSC uitlaatsysteem, maatchip, Osrav SPORT schokbreker icm apex geel etc hele waslijst :P


Boyd.. welke wax heb je erop gesmeerd? die met de handpalmen ? :P

Pete's 53 Black Pearl. Ik heb potje 616 van de 5000 ( echt een opmerking van, go cry emo kid 8P :D) Die wax heeft 53% witte no1 carnabuna wax, Montan Olie, kokosnoot olie, Bananen olie, amandelolie olie, Propolis ( uit bijenwas). Die wax is knoeihard. Beetje in je handpalmen opwarmen. Dan maak je een enzym vrij die het zo hoog laat glanzen en vloeibaar maakt. Vervolgens opbrengen. 1 uur laten curen. Afnemen, en na 1 a 2 uur de laatste residuen wegwrijven (lijken op hologrammen, niet schrikken).

http://www.cleanyourcar.co.uk/wax/chemical-guys-pete-39-s-53-paste-wax/prod_337.html

:P
 
Pete's 53 Black Pearl. Ik heb potje 616 van de 5000 ( echt een opmerking van, go cry emo kid 8P :D) Die wax heeft 53% witte no1 carnabuna wax, Montan Olie, kokosnoot olie, Bananen olie, amandelolie olie, Propolis ( uit bijenwas). Die wax is knoeihard. Beetje in je handpalmen opwarmen. Dan maak je een enzym vrij die het zo hoog laat glanzen en vloeibaar maakt. Vervolgens opbrengen. 1 uur laten curen. Afnemen, en na 1 a 2 uur de laatste residuen wegwrijven (lijken op hologrammen, niet schrikken).

http://www.cleanyourcar.co.uk/wax/chemical-guys-pete-39-s-53-paste-wax/prod_337.html
:P
DAMN! Ik ga ook eens met kokosnoten aan de slag. Of rode appels, beter voor mijn kleur lak-:-
 
Thx!, heb hekel aan vieze auto's :P, dan moet ik maar is die platen halen :rolleyes:, boeit mij niks :P. Ligt een 1.6 16V in met andere nokken, ander airintake, volledig CSC uitlaatsysteem, maatchip, Osrav SPORT schokbreker icm apex geel etc hele waslijst :P

Wat komt op een totaal van? :P Waarom ben je niet voor een 2.0 of de 2.5V6 gegaan dan? Die koop je tegenwoordig ook voor een drol en 2 knikkers..
 
Wat komt op een totaal van? :P Waarom ben je niet voor een 2.0 of de 2.5V6 gegaan dan? Die koop je tegenwoordig ook voor een drol en 2 knikkers..

Vind maar eens een goede!!! miss volgend jaar een ander blokje opbouwen. Dit is net zo sneller als een 1.8 16V. Die heeft 144 pk & 165 Nm. Moet nog keer banken!. Nu is het wel zo dat een 1.6 een kortere bak heeft wat een hoop scheelt
 
Vind maar eens een goede!!! miss volgend jaar een ander blokje opbouwen. Dit is net zo sneller als een 1.8 16V. Die heeft 144 pk & 165 Nm. Moet nog keer banken!. Nu is het wel zo dat een 1.6 een kortere bak heeft wat een hoop scheelt

Haha ja das een ander verhaal :P Ben wel benieuwd!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top