onzin, prima auto's kwalitatief gezien... alleen de oudere types (rond 2000) willen wel eens roesten bij de achterklep!
Verder vind ik ze persoonlijk ook niet echt fijn rijden, maar is misschien ook een kwestie van wennen aan het sturen/schakelen...
Motor is weer uit elkaar geweest moesten wat dingen aangepast worden
stond er dus weer zo bij
Kleppockets in de zuigers zijn dieper gefreest
Setje verstelbare nokkenas tandwielen
Weer bijna helemaal opgebouwt, moest hier alleen de tandwielen nog afstellen
nu is ie klaar voor inbouw. Gaat volgende week gebeuren
Volgende week foto's van de inbouw
onzin, prima auto's kwalitatief gezien... alleen de oudere types (rond 2000) willen wel eens roesten bij de achterklep!
Verder vind ik ze persoonlijk ook niet echt fijn rijden, maar is misschien ook een kwestie van wennen aan het sturen/schakelen...
Leuk blokje Youri! Voor in de Corsa A?
C20XE? 8)
Kom op man, afwerking is om te janken. Als voorbeeldje: het plastic paneel bij de B stijl moet je eens naar kijken, niet normaal hoe scheef dat dat altijd zit.
Lars, je moet wel binnen de lijntjes schilderenDie troep wil je echt niet bij op je blokken krijgen
Praten Japanners altijd zo gecodeerd?
Dan lijkt het net of ze er verstand van hebben heMaar dit snap ik ook nog wel, b16 is vtec uit Civic, die andere uit de Integra, en de K20 komt uit het voorlaatste model Civic toch?
Zoiets, maar de B16 is er in verschillende uitvoeringen (a, b, c) waarvan er één een hoger vermogen heeft (180pk dacht ik). Voor de B18 geldt hetzelfde volgens mij..
Lekker nutteloos wel
Ach ja, het is gewoon een beetje interessant doen, ik kan ook wel PY neerzetten als ik G40 bedoel, of PG voor de G60Of coilovers typen als je gewoon een schroefset bedoelt
tsjah andere typering voor '1.8 blok uit een integra' ken ik niet
Leuk blokje van die vriend van je Machiel! Wanneer komt die b16a2 killer van jou erin?