Show je eigen auto (2)

Status
Not open for further replies.
JaapL. said:
@ Tim, Hier in de buurt staat nog een Seat Ibiza Cupra te koop. Hij is geel met witte velgen. voor iets van 8.250 euro dacht ik zo uit me hoofd.

Mjah das wel in NL dan.. Maja in voerkosten zijn toch niet zo heel hoog..? :rolleyes:

maar is met 2 l 16v blok neem ik aan en wat ouder?

ik wil graag een oto van 2000 of nieuwer, dit is ook t prob met een a3, die heb je dan uit 97 ofzo... :(
 
Deze CRX ga ik zaterdag halen.......
1600 16V
Amerkiaanse uitvoering.

Alvast een paar phone photo's.

afb005.jpg

afb008.jpg

afb0071.jpg


Hij ziet er netjes uit, carrosserie was in goede staat.
Bodem was hard.
Hij was al verlaagd met nieuwe veren + schokbrekers van het merk Monrou en er zat
al een andere uitlaat onder een sebring zonder Kat. trouwens.

Over 3 weekjes hoop ik mn rijbewijs te hebben, dus heb ik nog mooi tijd om mn waggie in orde te krijgen :*

oooi Tim
 
Motorruimte grijs en buitenkant blauw...?

Ik ben niet zo kapot van dat amerikaans spul. Mij teveel vacuumslang shit erop om aan de emissie eisen te voldoen.
 
Nette auto. Zou alleen die kleine nummerborden vervangen voor normale.. Daar kan je nog een redelijk hoge boete voor krijgen..
 
nee hoor kan gewoon. omdat ie ingevoerd is dan mag het wel, der is ook te weinig ruimte voor een een normale daarom past het niet en mag het toch omdfat je anders moet gaan zage. staat als het goed is ook op kenteken bewijs
 
ErwinB said:
Motorruimte grijs en buitenkant blauw...?

Ik ben niet zo kapot van dat amerikaans spul. Mij teveel vacuumslang shit erop om aan de emissie eisen te voldoen.

Hij is een keertje overgespoten geweest, vandaar.


Folkert@MinaRally said:
^^

Leuk karretje. Zou er niet teveel aan verbouwen. Ziet er zo goed uit.

Ik doe er verder ook niks aan, geen lelijke bumpers enzo, wss nog wel een keertje andere velgjes maar dat moet ik ook nog zien.

Ik heb iig al wel andere stoelen en audio zit er niet in due moet ik ook nog iets op maken :) maar meer ook niet.

Zaterdag iig halen en vrijdag 1e rijles :p (10 augustus op voor auto practijk exame)

Big-Jay said:
Nette auto. Zou alleen die kleine nummerborden vervangen voor normale.. Daar kan je nog een redelijk hoge boete voor krijgen..

Kenteken plaat is orgineel zo bij de amerikaanse uitvoering. Dus mag gewoon.
Anders geen punt vind het niks lelijker NL platen erop.
 
Big-Jay said:
Nette auto. Zou alleen die kleine nummerborden vervangen voor normale.. Daar kan je nog een redelijk hoge boete voor krijgen..

dit mag niet :)

view_img.php


/edit

idd, ik doe alles om mijn auto te showen :rolleyes: , can u blame me +pippi+
 
Echt dik gewoon, maar ik heb 1 vraagje.....

Waaron die iedereen altijd zn nummerplaat bij zo'n bumper op het gaas.

Die kan toch perfect op het "balkje" boven het gaas. Ziet er ook een stuk mooier uit iig.

Maar dat zal een kwestie van smaak zijn.



En wat die nummerborden beterft zal wel, volgens mij is het bij die wagens gewoon std. Net als bij een corvet ofzo die hebben ook vaak van die nummerplaten.

Mja zien we wel mocht de politie er iets van zeggen.
 
Timmetje103 said:
Echt dik gewoon, maar ik heb 1 vraagje.....

Waaron die iedereen altijd zn nummerplaat bij zo'n bumper op het gaas.

Die kan toch perfect op het "balkje" boven het gaas. Ziet er ook een stuk mooier uit iig.

Maar dat zal een kwestie van smaak zijn.

De bumper is juist dichtgewerkt, zit standaard wel een inkeping.

is idd kwestie van smaak, want met kenteken op bumper vind ik heel de auto niet mooi meer. Liefst zou ik ook zonder kenteken rijden.
 
nein :(

wel navigatie system, lm velgen en winterbanden met lm velgen en airco en 4 airbags en abs en weet ik t @ 132 pk en 65 k op de klok :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top