Show je eigen auto (2)

Status
Not open for further replies.
aangezien ik dus opzoek ben en cupras een beetje schaars zijn kijk ik nu natuurlijk verder.

wat denken de mensen van fiat punto gt's `? of hgt's ???
 
Tim_xsh said:
aangezien ik dus opzoek ben en cupras een beetje schaars zijn kijk ik nu natuurlijk verder.

wat denken de mensen van fiat punto gt's `? of hgt's ???

HGT is wel vet vind ik ;). Misschien nog wel toffer dan Cupra :X.

Nick.
 
ErwinZ said:
Ik vind een punto beetje een vrouwen auto :p Komt door het model denk ik :rolleyes:


ja idd, vrouwen stappen er graag in... daarom ben ik ook de player en jij maagd :+


Big-Jay said:
Civic VTi niks? een 6th gen. dan he..

mja is beetje minder lijkt me soms (geen leer enzo) en volgens mij zijn ze ook niet echt snel, of wel?

Formula50 said:
HGT is wel vet vind ik ;). Misschien nog wel toffer dan Cupra :X.

Nick.



toffer dan cupra? mja dat lijkt me niet ^^ 20 pk minder :( maar ehm ik weet niets over hgt en gt?

wat zijn t voor blokken? een gt is een 1.4 geblazen meen ik????
 
Keb na twee weekjes snuffelen me eerste autotje gekauft:)

Carrosserievorm Hatchback
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1996-06
Kilometerstand 145.939 km
Brandstof Benzine
Kleur Blauw
Aantal deuren 3

Opties en opmerkingen:
centrale deurvergrendeling, deelbare achterbank (ongelijke delen), elektrisch bedienbare voorportierramen, lichtmetalen velgen, mistlampen voor, startonderbreker, stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbaar stuur, zij airbags voor, sportstoelen, boordcomputer

oftewel golf 3 gti (2.0)

Dit alles met 3 maanden volledige garantie en nieuwe apk+pioneer radio/cd





Vrijdag rijklaar:W
 
Ibiza Cupra 150pk, 180Nm, 2.0 16v DOHC

Civic VTi 160pk, 153Nm, 1.6 Vtec DOHC

Maar een Cupra heeft toch ook geen leren bekleding? (ik kijk naar model 1996-1999?)
 
Tim_xsh said:
toffer dan cupra? mja dat lijkt me niet ^^ 20 pk minder :( maar ehm ik weet niets over hgt en gt?

wat zijn t voor blokken? een gt is een 1.4 geblazen meen ik????

GT is idd 1.4 geblazen. HGT is 1.8 16V.
GT is klein beetje sneller (toch?).

Tenminste, zo dacht ik...

Nick.
 
ErwinZ said:
Net wagentje :W

thanx:*

foto's zijn brak, ik heb ze niet zelf gemaakt. Als ik hem vrijdag heb, asap mooie pics (al niet zo bijzonder, gewoon standaard gti uitvoering)
 
Leer kan je er altijd later bijzetten ;)

Een fiat punto zou ik niet kopen, omdat ik het model idd nogal vrouwelijk vind. Maar het ergste is toch wel het interieur, daar ga ik echt van :'( En daar zit je wel het meeste van uw tijd naar te kijken (nou ja, eigenlijk naar de weg, maar je snapt het wel) ;)
 
Big-Jay said:
Ibiza Cupra 150pk, 180Nm, 2.0 16v DOHC

Civic VTi 160pk, 153Nm, 1.6 Vtec DOHC

Maar een Cupra heeft toch ook geen leren bekleding? (ik kijk naar model 1996-1999?)

ik keek naar nieuwere cupras vanaf 2000 dus met 1,8l turbo 20v!

en die hebben ook leren bekledingen :p

even over hgt, hmmm dus ook geen turbo :(

kuttig weer ^^
 
@ Tim, Hier in de buurt staat nog een Seat Ibiza Cupra te koop. Hij is geel met witte velgen. voor iets van 8.250 euro dacht ik zo uit me hoofd.

Mjah das wel in NL dan.. Maja in voerkosten zijn toch niet zo heel hoog..? :rolleyes:
 
Tim,

Is een Peugeot 306 XSI (2.0 16V) niets??? Ik vind het zelf wel een tof wagentje om mee te beginnen (135 PK). Dan hou je nog geld over voor leuke velgjes of wat anders.
Ik weet het..........het is heel wat anders dan bijv. die Cupra of Punto, mja was maar een ideetje.

Nick.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top