This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
erg vet die astra, vind alleen de dash bij de gene waar ik naar gekeken heb vroeger best lelijk....

ik over 1 week ook eindelijk 6cm lager ik raak nu al drempels dus ben benieuwd, eerst gezeik met apk oplossen, afgekeurd op paar pluisjes op de gordel...
 
Dat van die uitlaten bevestigd maar weer....wat moet je met Remus, SuperSprint etc rommel.

Ik hoor dagelijks van die Tigra's, GTI's en Hondaatjes langskomen met van dat verachtelijke uitlaat geluid.

Ik snap die lui niet. Ik heb wel eens meegereden in zo'n auto en zeker op eenb bepaald toerental waar het gigantisch gaat resoneren....dat ben je toch na een week strontzat.
Continu dat gedreun in je interieur.

Hmmm nu vergeet ik natuurlijk wel dat de geluidsinstallatie altijd nóg harder staat. Dat zou wel verklaren waarom ze het zolang uithouden...
 
Dat mensen een losse einddemper kopen, oke dat snap ik soms ook niet.

Mensen die een uitlaat systeem kopen van voor naar achteren kan ik wel begrijpen enigszins, omdat dat natuurlijk vermogen scheelt.
 

Je vergeet nu een verschil.
Je hebt van die gasten die kopen een cheape uitlaat voor de herrie en je hebt mensen die kopen een performance uitlaat waar ze ook geld voor neer leggen.

In het 2e geval maakt het meestal nog minder herrie ook.

Ik heb zelf een complete uitlaat lijn.
Spruit 4-1 van DC sports
De rest van HKS.

En die laat ook wel van zich horen, maar pas als je m echt los trekt schreeuwt ie t uit.
 

Mja, als je hem lekker los trekt, zit ie nog niet onder de 7sec naar de 100 x|

Een Lancer Evo rally bak is een ander verhaal. die MOET herrie maken.
 
Status
Not open for further replies.