This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Mooi man die middenconsole.. das tenminste niet van die goedkope look-a-like carbon, dit is misschien niet helemaal zoals het gebruikt zou worden voor constructies (dat rood heb ik nog nooit gezien ) maar er zitten toch in ieder geval vezels in verwerkt.. En die laten nu juist het licht zo mooi breken 8)

JA ik hou ervan hoe carbon eruit ziet, een foto doet het echt geen recht.. het is pas echt mooi als de lichtinval veranderd 8)
 
Ik vind het carbon ook niks.. komt me een beetje "cheap" over. Naja beter gezegd, vind het veel minder sjiek dan hoe het standaard is.

Overigens veder wel een super vette bak!!
 
Ziet er heel strak uit dat carbon! Zo op de foto steekt het imo alleen teveel af bij het zwart, ik ben benieuwd hoe het in het echt is... Zou beter zijn als je meerdere grote delen in carbon hebt dan, maargoed misschien komt het door de foto.
 
Erg net detail weer!

Maar.... Ga nou eens naar auto Üzmüt in de buurt en ruil die hoofdsteunen voor originele hoofdsteunen zonder schermen

Enne, heeft BMW niet een setje mooie pedalen?
 
Mooi achterlijk, wtf moeten ze met 1 verbreder, een nieuwe kost een 10tje:|

d10n, op de volgende meeting kom jij ook, dan ff paar foto's knallen van de Golfjes:+:*

En fix luxe plaatjes, deze zijn aardig verkracht
 
Zo,

inmiddels een tank of 2 leeg gereden in m'n A4. En het bevalt echt super! *D

Ben alweer bezig met enige modificaties.
Het eerste is al gebeurd. Heldere koplampen van een '99-'01 type erin gezet. Moet alleen nog Xenon ingezet worden.


Morgen komt hopelijk m'n verlaging binnen, voor -6cm en achter -4cm. En binnenkort 19" wielen. Iemand suggesties?
 
Jah hoor... New RS4, RS6, new-TT, S4, Sportec...

Kijk eens op Hoogendoornwheels.nl en dan het replica-programma...
 
Folkert, supermooi! Dion, best een vette VR zeg, alleen jammer dat je weer een spatbordverbreder moet laten spuiten :|
 
a4, die is ook erg vet te maken:W
S-line bumperpakket / lampen / gril / xenon / zwarte binnenbekleding (hemel zonnekleppen alles) / dubbel din inbouwen:~

Collega van me heb een a4, van binnen is die echt gaaf geworden. Zal is foto posten, misschien inspiratie
 
Baasje, S-line kwam pas op latere modellen... Ik snap wat je bedoelt, gewoon (R)S4-bumpers...

Ow, Rooienaar, Nuvolari's lijken me ook heel dik op die A4!
 
Status
Not open for further replies.