Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Kijk, machinaal gaat altijd sneller. Maar dan moet je wel juiste pads en product combo hebben. Anders kan het goed fout gaan! Commandant vind ik te krachtig wat betreft schurende werking...

Ik zou als ik jou zou moeten adviseren,

DC Paintcleaner
DC Polish (Polish is erg belangrijk voor blanke lakloze auto's!)
Als wax, ColorX of NXT
En als je pads erbij neemt, (4pads)werkt beter als een doek), dan moet je de tech applicatird pads (die gele) hebben. Die kan je naderhand uitwassen in de wasmachine. Dan moet er weer een strak resultaat uitkomen als het goed is :)

Thanx Boyd :) Ik ga eens ff kijken waar ik dat spul allemaal kan bestellen :)

*edit*
NXT Tech wax?
NXT tech wax Paste?
NXT Spray wax?

*edit2* Oepserdepoeps...dit is niet het autopoets topic, excusez moi :#
 
Last edited:
Pronk, laat het gewoon doen bij een poetsneger, en houd hem daarna zelf bij. Als je al die polijstrommel moet kopen ben je net zo duur uit. Ik heb het ook laten doen van de week, mooi resultaat zo en vanaf nu houd ik hem netjes zelf bij met gold class shampoo en nxt was, en mss trim detailer.
 
Maar het gaat wel over je eigen auto toch? :P On-topic gehalte is hier toch vaak ver te zoeken, en daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. :)


Ben het met je eens, maar als mod krijg je er nogal snel commentaar over naar je hoofd gesmeten omdat je een voorbeeldfunctie hebt (en terrecht natuurlijk :))
 
Pronk, laat het gewoon doen bij een poetsneger, en houd hem daarna zelf bij. Als je al die polijstrommel moet kopen ben je net zo duur uit. Ik heb het ook laten doen van de week, mooi resultaat zo en vanaf nu houd ik hem netjes zelf bij met gold class shampoo en nxt was, en mss trim detailer.

Ik heb idd al een bedrijf met poetsnegers hier in Zoetermeer gemailt ;) Om te vragen wat het ongeveer zal kosten. Als dat idd tussen de 50 a 75 euro is dan doe ik dat lekker...want volgens mij is het ook echt een k*twerk om te doen.
 
Ik zal eens aan een vriend van me vragen of ie nog korting kan fixen, met een beetje mazzel heb je dan voor een spotprijsje een polijstbeurtje:)
 
Juist, maargoed.
Als je t aanschaft, koop je geen mini flaconnetjes en wegwerp materiaal ofzo.
Het gaat allemaal wel een aantal poetsbeurten mee.
Als je t zelf leukt vind om te poetsen/werken aan je auto, moet je t zelf kopen imo :)
 
Juist, maargoed.
Als je t aanschaft, koop je geen mini flaconnetjes en wegwerp materiaal ofzo.
Het gaat allemaal wel een aantal poetsbeurten mee.
Als je t zelf leukt vind om te poetsen/werken aan je auto, moet je t zelf kopen imo :)

Ik vind het best leuk, maar hoevaak polijst een normaal mens zn auto nou. Daarom is het imo zonde om het spul te kopen..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top