Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Ik vind het best leuk, maar hoevaak polijst een normaal mens zn auto nou.

Laat staan als dat mens in een Suzuki Alto rijdt uit 1996 ;) Nja...ik wil hem gewoon ff opknappen, de kleur is vaal, er zit een deuk in, dus heb ook ff een nieuwe zijschermpje besteld, heel klein dakspoilertje met 3e remlicht besteld, dan nog ff poetsen, en nieuwe plastice wieldoppen a 15 e ofzo. Dan ziet hij er tenminste weer fatsoenlijk uit, momenteel schaam ik me bijna als ik bij het stoplicht sta 8)
 
sarcasme, kkdikkop :p

Pronk, ik zou het gewoon zelf doen, mocht het bij een eventueel volgende auto ook nodig zijn, heb je hier alvast wat ervaring mee opgedaan. De spullen die je aanschaft, kan je wel ff bewaren hoor. Je kan er alleen maar profijt van hebben imo.
 
Gisteravond bij Mike geweest (voor de bekenden) en daar heel wat leuk spul gezien...

F20 blok uit een s2000, verschillende B16b's, b18 type R etc etc. Hele berg geil spul dus... Ook 6 setjes Rode Type R stoelen, die echt fucking lekker zitten :)

Ik heb maar het minst geile meegenomen, omdat ik voor de rest geen geld heb :D

Pics:
OEM veerpootbrug (imo een van de beste vanwege geen scharnierpunten etc)
DSC01146.jpg


DSC01147.jpg


Setje 16inch, et 45 (zelfde als origineel, top dus!)
Het hart wordt ws zwart of goud en de rand gepolijst. Setje komt uit Japan met een setje dunlops die je hier volgens mij niet kan vinden.

DSC01148.jpg

DSC01149.jpg

DSC01150.jpg

DSC01151.jpg

DSC01152.jpg

DSC01153.jpg


Iemand die zin heeft om te shoppen toevallig?
 
Ziet er goed uit, leuke velgjes wel.

Misschien handig voor de mensen die eventueel willen shoppen. Post ff een goede foto van de velg en van de auto. :) Alhoewel die foto van je civic met die velgen ervoor, ook al een redelijke indicatie geeft imo.
 
Ziet er goed uit, leuke velgjes wel.

Misschien handig voor de mensen die eventueel willen shoppen. Post ff een goede foto van de velg en van de auto. :) Alhoewel die foto van je civic met die velgen ervoor, ook al een redelijke indicatie geeft imo.

Die foto van de velgen ervoor moet het wel mee lukken toch?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top