Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Eeeuh, dat is niet precies te zeggen eigenlijk. Tis de combinaie van al die spullen die ik nu heb die me ongeveer 80/90 PK vermogen winst geven. ( ik weet dat je niet op de zaken vooruit kunt lopen, maar dit is het gemiddelde wat er met deze mods behaald wordt, het is dus een indicatie.. het kan meer of minder worden)
 
Ik heb ook weer een tweetal nieuwe foto's van m'n wagen:
schade1.jpg

schade2.jpg

Vanochtend tegen een BMW e46 aangezetx| Niemand letsel oid gelukkig:)
 
Trots, nja, nee eigenlijk. Is geen bak om trots op te zijn maar meer een zeer goedkoop en ook rap wagentje. Mijn schuld idd. Ik ging vanochtend naar m'n werk en voor het soplicht stond het zoals gebruikelijk helemaal vast. wat dichter bij dat stoplicht ging het weer rijden. Meestal is dan de middelste baan voor rechtdoor zo goed als leeg. Dus de auto's voor me gaven gas, ik ook. Zij doken op het allerlaatst naar rechts en dat redde ik niet meer. Toen met een redelijk vaartje die auto voor me geraakt. Bestuurster daarvan nam het gelukkig allemaal heel sportief op.
 
Hoeveel win je nou met die IC? rond de 50 PK ofzo?:)

Dat is inderdaad niet te zeggen, zoals Lars zegt. Een grotere intercooler zorgt niet alleen voor koudere lucht, je krijgt ook een drukdaling, door het langere/grotere inlaattraject.
Ik heb toendertijd mijn Sprinter intercooler gelijk gemonteerd met een 4-2-1 spruitstuk, en merkte wel goed verschil, maar het was niet alsof het een totaal andere auto werd.
 
leuk spul lars :)!

benieuwd naar het plaatje als het gemonteerd zit, denk dat et wel strak staat... al een mooie plek gevonden voor de meters :)!?

oi
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top