This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
En waar kun je die halen? Brezan oid?

Ja daar moeten ze ze wel hebben. De meeste zichzelf respecterende auto-onderdelenshops wel. Ik heb ooit ook dingen van Valeo op mijn auto gehad, man wat wist dat mooi, geen enkel piepje/streepje :W

/Edit: Vond net nog ff een prijslijst van die dingen. Let wel dat dit prijzen zijn zonder BTW.
http://www.kuhne.nl/automotive/html/pdf/valeo11a_0205.pdf
Ik had toen die silencio serie. Kost wat, maar dan heb je wel geluidsvrije wissers.
 
ik heb de Silencio X-TRM (anders hadden ze niet)
Heb ze gewoon bij een automaterialenzaak laten halen (door Arne, die krijgt korting daar).

Bosch is wat goedkoper, wat het verschil is weet ik niet... Wou eerst de Bosch's maar die waren verkeerd besteld.
 
Hier mijn Ibiza weer is,
hij is verlaagd met weitec 30/30. vind hem achter nu goed, alleen moet ie voor nog lager vind ik.. ff afwachten of het nog wat inzakt en anders iets van veerschotels ofzo???
De Arosa is van m'n GF we moeten er nog even een paar leuke velgen onder schroeven.

gisteren ook nog een Pilot setje 6000k besteld





 
Veerschotels? Enige wat je kan doen is andere veren halen, of meteen een schroefset..
 
Veerschotels? Enige wat je kan doen is andere veren halen, of meteen een schroefset..

je heb toch ook van die schotels die 1 of 1.5cm verlagen,
ik heb die veren net Dan moet het ook met dempers erbij en een schroefset is te stug.
 
je heb toch ook van die schotels die 1 of 1.5cm verlagen,
ik heb die veren net Dan moet het ook met dempers erbij en een schroefset is te stug.

Klopt, Bonrath veerschotels zo even uit mijn hoofd, verlagen +- 1/1,5 cm aan de voorkant.
 
Mijn nieuw auto'tje:



Nieuw type Corsa D.



Mijn vorige auto:




Wat een wereld van verschil; maar het bevalt wel heel goed.

gr. InGo
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.