Show je eigen auto #16

Status
Not open for further replies.
Gaan weer een aantal maand salarissen naar de spuiterij, omdat mensen zonodig jalours moeten zijn.

53j87qr.jpg
 
Damn Tom das n lelijke :( echt gewoon kut dat die lui niet te achterhalen zijn, althans bijna niet en jij zit met de kosten, ratten ook altijd
 
Tom, een paar maandsalarissen? Dit valt echt wel mee hoor... Collega van me @E46 koepee... Trekken ze zo'n kras vanaf de motorkap, over het zijscherm, duur + achterscherm...

Evengoed een zeer matige klotestreek, maar dat spreekt voor zich... Mijn auto staat s'avonds ook 4 avonden in de week @centrum van Weert, het is ook elke morgen weer een gok of hij schadevrij is...
 
Gisterenavond werd er gewoon een spiegel afgerost hier in de straat toen ik net naar buiten liep, jammer genoeg had ik later pas door wat der gebeurd was anders had ik ze echt van de fiets afgetrapt
 
:D

Mjah, ik lig er niet wakker van, maar als er s'morgens een dikke kras op zit, denk ik "eigen schuld, Bart", terwijl ik echt out ga als ze @m'n ouders oprit m'n auto onder handen nemen (wat ze bij een vriend van me wel geflikt hebben, A3-tje)...
 
Jah...

Het is inderdaad kut..., maar als je er 3 dagen van wakker gaat liggen, moet je jezelf wel laten nakijken hoor 8P


;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top