This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Sloop eerst die trekhaak er eens af :+

Hehe Moet ik eerst andere bumperbalk vinden Maar daar erger ik me niet echt aan...

Net weer bezig geweest met kabelboom aansluiten alles effe grof neergelegd en aangesloten Motor draaide al wel maar wou niet starten.Dus ga morgen effe stap voor stap alles nog keer nakijken.Kwa uitlaat gedeelte gaat stnd spruistuk eraf en ga ik op zoek naar spaggeti pijpje...Wil het gelijk goed doen en heb ze al gezien voor 200 euro van rvs dus valt nog wel mee ...
 
In mijn Crossauto zitten maar 4 draden naar het contactslot
En vanaf daar naar de bobine/brandstofpomp/accu etc..

Stelt niet zoveel voor, maar dat is een carb motor geen injectie..
Dus dat scheelt een paar draadjes

Hij is eindelijk klaar ook, om 10uur vanavond stond hij op de kar..
Heb best zin in morgen 8)

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22445&stc=1&d=1178397140[/ir]

St0er ben ik he' 8)

mijn weg auto op de achtergrond btw
 

Attachments

  • Crossauto 015.jpg
    1.5 MB · Views: 258
Alles voor mekaar gekregen dus Wim?

Mijn auto stond om 21:30 op de kar, ongeschilderd maar wel af voor de rest.

Heb er zin in 8)
 
Gaan jullie morgen crossen in Wervershoof???
Ben waarschijnlijk ook van de partij. Maar dan als toeschouwer
 
Ja hun rijden vandaag @ wervershoof idd, paar maatjes/klasgenoten van me ook...
Mijn bedoeling was ook om te gaan kijken, maar ga/moet met scooter bezig :+, 20mei ws in obdam...

Ding ziet er te mooi uit wim, doe nog wat aftercross pics
 
idd dan trekken ze je deuren open en krikken ze hem daar, is nog kutter..


gewoon goede slotbouten gebruiken, ik heb er 2 op zitten...

maakt niks uit. je hebt speciale doppen die zich vastdraaien op slotbouten, gebruiken ze ook bij bandenhandelzaken. vorige keer een kapotte wielmoer van mn manta zo losgedraaid, is echt 30 seconden langer werk of zo...
 
kan iemand mij vertellen welke stekkers erop de bobine moeten van een 16v heb namelijk geen vonk

@ de vw boys
 
@ Jeroen, ik wil mijn stappenmotor bij me golf mk2 even schoonmaken, kan je daar zo bij of?
 
die zit rechts van je kleppendeksel. het is een cylindervorming ding van VDO of BOSCH, met een 2 of 3 polige aansluiting.
 
Status
Not open for further replies.