Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Hehe achjah De eerst maand komt mijn auto niet meer voor in dit topic.Ga er voorlopig effe niks meer aan doen Als die rijd Wat wel binnen een maand zal gebeuren :P post ik het hier als eerst..
 
Zo, vandaag "lekker" gecrosst.

Eerste manche kwam ik een omgebouwde ambulance tegen, Golf een halve meter korter, toen werd m'n motor warm en begon hij beroerd te lopen.

Totaal geen vermogen meer.

Herkansing, aardig wat mensen aan de kant gezet 8) tot m'n motor weer warm werd en er geen vermogen meer inzat.

Voor de volgende cross, ff de moker en de pers erbij, motortje ff "tjoenen" en misschien een andere versnellingsbak er onder, incl sper:rolleyes:

(Niet verder vertellen, is mijn geheimpje) :D
 
Hier nog fotootje van forummember die ik daar spotte :)

Autocross.jpg
 
Zo, vandaag "lekker" gecrosst.

Eerste manche kwam ik een omgebouwde ambulance tegen, Golf een halve meter korter, toen werd m'n motor warm en begon hij beroerd te lopen.

Totaal geen vermogen meer.

Herkansing, aardig wat mensen aan de kant gezet 8) tot m'n motor weer warm werd en er geen vermogen meer inzat.

Voor de volgende cross, ff de moker en de pers erbij, motortje ff "tjoenen" en misschien een andere versnellingsbak er onder, incl sper:rolleyes:

(Niet verder vertellen, is mijn geheimpje) :D

Welke kleur had jouw auto en welk nummer had je?
 
Op verzoek...


2uylgdv.jpg

2uxz70m.jpg


Rechts achter zit er wel een deukje in de bekleding, minder erg dan op de foto's btw.. Denk dat er een kinderstoel gestaan heeft ofzo :P
 
Ja velgen staan er erg dik onder 8) Werden vooral geleverd op 156's met selespeed versnellingsbak.. En voorlopig blijven ze er nog een tijdje onder, want eerst moet er met wat software geknutseld worden. Ik wil sowiezo naar de 180pk, en uiteindelijk misschien nog naar 200.. Maar das wel al een vrij prijzig verhaal, voor die 200pk is er een boostcontroller nodig die 750e kost :rolleyes:

O, en de naam is Joost ja :P
 
Mwoah... stuurtje ziet er wel dik uit hoor, maar ik heb nogal zweethanden, en dan is zo'n stuur ineens wat minder handig :P

En ik wil er eigenlijk een andere middenconsole in, ook hout maar dan niet van plastic.. Is een of andere speciale optie geweest, heb het nog nergens gezien behalve in het accessoire boekje..
 
Doe normaal man, dat ding ga je toch niet tjoenen. Dit is toch al 10x sneller dan die Lancia? :o
 
Ik zou inderdaad liever wat aan de motor doen :P en later voor velgen kijken. Hier rijdt je zeker niet mee voor lul.

Aan de andere kant;

[ir]http://www.madenoracing.nl/cars/72-NN-HZpl.jpg[/ir]

Ook om te kwijlen hoor :D
 
Doe normaal man, dat ding ga je toch niet tjoenen. Dit is toch al 10x sneller dan die Lancia? :o

Hij is wel al wat getuned hoor :P Maar een squadra kuurtje dat 180pk opleverd schijnt een stuk lekkerder te rijden, plus het is echt andere software, niet een fopdoosje dat je motermanagement verkeerde waarden doorgeeft.. Rijdt lekkerder, 99% zeker sneller, en zuiniger in verbruik.. Doen dus! :+

En die velgen hierboven.. Wat een poetswerk heb je daaraan zeg :P

De remmen zou ik wel willen hebben trouwens :rolleyes:
 
Mooie sportswagon, ben er zuiver jaloers op, maarja als ik ook zoiets zou kopen is het natuurlijk afgelopen met op de circuits klappen, en dat is nou juist iets waar ik veel plezier aan beleef.

4qscahi.jpg

54djmt4.jpg
 
Wat voor remmen? GTA of wat?

Verder echt een prachtbak Joost, echt een waanzinnig verschil... Enig idee wat het ding verbruikt? Zal wel niet mals zijn, want ze staan niet echt bekend om hun zuinigheid (Alfa-boyz?)...
 
niet echt relevant hier; maar toch kut. Vriend van me heeft net een maand nu een 2e hands 147(nieuwe model) gekocht. Op de nach is de auto van voor naar achter helemaal onder gekrast:(. Zijkanten, achterkant en motor kappen meerdere kringen. gelukkig all-risk verzekerd, maar daar gaat je no claim. Schade werd overigens vastgesteld tussen de 2500 en 5000euro:S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top