This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Heus niet, als ze die velgen echt willen hebben, stelt die slotbout echt geen reet voor

heb wel eens hak en slijpwerk gezien van iemand die zn slotbout met een luchttol had vastgezet.

deze zat dermate vast dat de slotbout ook een beetje qua vorm was veranderd.

was met geen mogenlijkheid los te krijgen

uiteindelijk door de velg heen de slotbout kapot geslepen.

dus 1 tip: draai je slotbouten met de hand vast en loop het verminderde risico dat ze alsnog gestolen worden.

of draai ze dermate vast dat ze nooit meer los gaan en koop een nieuwe auto als de banden op zijn :#
 
Slotbout eruit beunen is piece of cake... gezien bij mn pa zn auto, auto overgenomen... geen slotbout-adapter ding erbij.. dealer kon er ook niet aan komen en mn pa had een lekke achterband.. toen anwb gebelt en die had binnen een kwartier dat ding helemaal gemolesteerd...
 
werken goed, alle vrijgegeven locaties kan je zo opslaan.
alleen oom agent vergist zich er nogwel eens in, is het nou een stinger of niet?

zelf heb ik zon ding niet, ik zie ze meestal wel op tijd.
(1 flitspaal in 2 jaar tijd, toch netjes)
 
is dit niks larx ??

Die stijl bodykit vind ik meestal weg erg vet. Staat altijd goed bij een 200SX.

[ir]http://www.street-candy.co.uk/admin/images/DSC02003.JPG[/ir]

Alles gewoon net iets dikker en breder, maar geen rare vormen. De auto moet dan wel wit zijn icm gouden/brons velgen :~ Of zwart kan natuurlijk ook nog :W
 

kheb de gps radar alert, ben er blij mee. dingt werkt perfect voor flitspalen.
vooral in steden waar je niet komt is ie erg handig. alleen de tmc voor mobiele controles werkt niet echt bij mij.
maar verder heb ik genoeg boetes bespaard
 
ik heb nu tt5 op me N70 symbian die heeft dat ook maar geen zin om elke rit telefoon in de houder te zetten
gps ontvanger meenemen aanzetten opladen en dat soort dingen
 

tis nu duidelijk dat golf rijders geen smaak hebben... wat een gedrocht man dat kan je niet mooi vinden... de sideskirts lijken nergens op, de wielkasten zijn door de bumpers HUGE geworden... sorry maar das echt pure verneuking van je auto
 

Dit vind ik er dan weer echt niet uit zien. :X

Veelste dikke sneeuwhappert imo...
 

URAS bodykit, heb je ook voor skylines.
Die @ de toyo stand stonden tijdens JAF hadden dat ook.
 
Status
Not open for further replies.