Show je eigen auto #13

Status
Not open for further replies.
Vtectapestry.jpg


Vteccrash.jpg
 
5th Tom. said:
Ja njah, zoveel stond er niet.
Heb ff gekeken bij t driften, sprinten en nog over de paddock gelopen x2.
Dan heb ik t wel gezien

Heb wel echt iets moois meegemaakt, vergeet t nooit meer..
Met dat ik in de tunnel liep richting paddock, kwam subaruclub er aan.
Stond allemaal in de rij onder de tunnel, allemaal flinken lopen gassen,
Die boxer motors incl bov's, GODVERDOMME

Dat waren wij ja :W subaruclub en extreme-machines samen :W

ik ben dus ook naar JAF geweest :P samen met de subaruclub (ongeveer 80 sub's) was echt supervet! en nee niet met de civic maar met een zwarte impreza gtt van een maatje :) :P

s'ochtends om 6 uur doorgereden om te verzamelen bij de meern, en s'avonds om 9 uur weer terug thuis :X


echt een supervette dag, Lars z'n skyline ook nog gezien, en heel veel bij de sprints gekeken die CRX ownde ze allemaal wat een ding zeg :W:W:W

zal vrijdag wel een filmpje posten dat we in die tunnel aan het gassen zijn :)
 
Nou kop moet zowieso gevlakt gaan worden,Want is op een plek helemaal weg gevreten lijkt het wel .Weet ook niet of ze zover kunnen vlakken...
2qd2a15.jpg

Dit zelfde zit ook op 2 plekken op me onderblok.Nu weet ik niet of dit kwaad kan ben bang van wel en zit nu echt te tubben om dat hele blok er gewoon uit te mieteren...
hier dus op het onderblok,beetje lastig te zien maar lijkt op een komvormig weg gedrukt plekje
3y5crxx.jpg

@maykel uiteraard komen er complete koppakingset op met alles erop en eraan en nieuwe kopbouten is al besteld kost me maar 89 euro..
 
Jezus wat is die klep zwart :P

En ligt t aan mij of ligt er allemaal zooi tegen die zuigerveer aan ?

89 euri is nette prijs.
 
MAarjah Twijfel echt wat ik moet doen,Vind het een vette auto Maar begin beetje depri te raken ,Ben nu net weer op het punt zoals met die corsa wat ik dus echt niet wou :P...
 
Dank je, ja denk ook dat menig auto liefhebber jaloers is op zn plek voor zn auto. En het is ook nog eens in de tuin, dus niet zichtbaar vanaf de openbareweg :)
 
Maykel & Baasje, damn! Beide zien er echt super uit!

Maar me vraag was nog niet beantwoord, mk2 1.8 met 2x 40 webbers? Wil dat een beetje? Wat moet ik daar van voorstellen als ik dat lees?
 
Sibo said:
Zonet nog een polo g40 gespot best stoer

Maby wel bekende van mensen hier? (had vwforum plaat achter raam), zo'n paarse met chrome rolkooi/htn wielen? (vrij dichte velgen)

Ding ging tijdens optrekke allekanten op

Dat is John uit Akersloot, 125pk in dat hok 8)


Baasje, je MKIII is vet:winner:
 
Maykel & Baasje, damn! Beide zien er echt super uit!

Maar me vraag was nog niet beantwoord, mk2 1.8 met 2x 40 webbers? Wil dat een beetje? Wat moet ik daar van voorstellen als ik dat lees?

16 of 8 klepper?

40mm is redelijk klein voor en 16v, dus zal hij onderin lekker veel vermogen hebben en de 8v is helemaal een bom onderin dan8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top